اطلاعات بیشتری از گوشی realme 9i منتشر شد

اطلاعات بیشتری از گوشی realme 9i منتشر شد

چند ساعت قبل، ما در مورد لو رفتن طراحی realme 9i گزارش دادیم. همان منبع اکنون دوباره با تقریباً کل مشخصات گوشی هوشمند بازگشته است. بیایید نگاهی بیاندازیم به آنچه که تلفن آینده از realme ارائه می دهد.

به گفته افشاگر قابل اعتماد @OnLeaks (از طریق 91Mobiles)، realme 9i از پردازنده کوالکام Snapdragon 680 برخوردار است و این چیپست با 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی همراه خواهد شد.

در قسمت جلو، دستگاه دارای صفحه نمایش 6.6 اینچی FHD+ با نرخ نوسازی 90 هرتز و حفره دوربین در گوشه بالا سمت چپ است. از آنجایی که این پنل LCD خواهد بود، حسگر اثر انگشت در کنار آن تعبیه شده است، بنابراین خبری از حسگر اثرانگشت زیر نمایشگر نیست.

در مورد بخش دوربین، این گوشی دارای یک دوربین سه گانه در عقب است که شامل یک سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی، یک سنسور ثانویه 8 مگاپیکسلی و یک سنسور سوم 2 مگاپیکسلی می شود. برای تصویربرداری سلفی و تماس‌های ویدیویی، از دوربین 16 مگاپیکسلی کمک گرفته می شود.

در مورد پورت ها، این گوشی دارای جک هدفون 3.5 میلی متری و پورت USB Type-C خواهد بود. گذشته از آن ، باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 33 واتی هم تدارک دیده شد.

متاسفانه علت مشخص نیست چرا گوشی با وجود یک چیپ 5G، تنها از شبکه 4جی پشتیبانی کرده و در حقیقت محدودیتی به وجود آمد. همچنین به جای اندروید 12 دارای اندروید 11 خواهد بود و این مشخصه های کمی عجیب به نظر می رسد. امیدواریم ریلمی جزئیات دقیق این موارد را مشخص سازد، هرچند بعید به نظر می رسد.

انتظار می رود گوشی realme 9i در ژانویه 2022 معرفی و عرضه شود. برند چینی درصدد است تا محصولات جدیدی را به فهرست خود بیافزاید و ریلمی 9آی بخشی از خانواده رده بالا realme 9 است که بزودی از راه خواهد رسید و بهترین ویژگی ها را در میان محصولات رده میانی ریلمی به همراه دارند.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  گوشی Realme GT 5 Pro سیستم کولینگ قوی دارد

نظرات در مورد : اطلاعات بیشتری از گوشی realme 9i منتشر شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *