اسپیکر منحصربفرد Bang and Olufsen معرفی شد

شرکت Bang and Olufsen از برندهای موفق تولیدکننده سیستم های صوتی بوده که به تازگی اسپیکرهای جذاب و منحصربفردی را معرفی کرده که باید گزینه جذابی تلقی کرد و تجربه کاربری خوبی داشت.

مارک صوتی دانمارکی Bang & Olufsen آخرین اختراع خود را باز کرده است – بلندگوی بی سیم Beolab 28 ، که می تواند برای قرارگیری در هر نقطه از خانه سازگار شود. اغلب اوقات محصولی از طریق شگفتی های AR (واقعیت جایگزین) برای ما آشکار نمی شود ، اما این “مکانی” است که Bang & Olufsen برای نمایش جدیدترین ساخته خود در بلندگوی بی سیم Beolab 28 (9750 پوند / 10،750 یورو / دلار) انتخاب کرد. 14 ، 750 / CAD 18،500 دلار) B&O از آن به عنوان یک بلندگوی بی سیم «تطبیقی» یاد می کند ، که به نحوه قرارگیری آن در اتاق اشاره دارد. می توان آن را به حالت آزاد گذاشت و یا اگر می خواهید فضای کف آن را کاملاً تمیز نگه دارید ، می تواند به صورت دیواری نصب شود.

بلندگو کمی شبیه نوع موشک های موشکی است که در دهه شصت فضانوردان را با نقاشی مخروطی بلند و مخروطی خود به فضا پرتاب کرده است. برای متعصبان طراحی داخلی این محصول در آلومینیوم نقره طبیعی ، انتراسیت مشکی یا برنز وجود دارد ، با روکش اسپیکر در “پارچه بافتنی یا چوب جامد با کیفیت بالا”. برای مخلوط پارچه ، یا مخلوط خاکستری یا خاکستری برای پوشش پارچه ، یا گزینه های بلوط ، بلوط ، دودی و گردو برای گزینه چوب انتخاب شده است.

در پایین بلندگو یک شکل مخروطی پیازدار – متاسفم ، منحنی وجود دارد که شامل یک ووفر سفارشی 6.5 اینچی با شلیک به سمت پایین است ، که B&O ادعا می کند نیاز به ساب خارجی را از بین می برد ، مانند عملکرد بیس. در جای دیگر ، سه راننده 3 اینچ تمام برد (یکی در جلو و دیگری در هر طرف) وجود دارد که یک توییتر 1 اینچی نیز در قسمت جلویی برای “سه برابر شدن بهینه” قرار دارد. گفته می شود که درایورهای کامل و توییتر از حساسیت بالایی برخوردار هستند و به طور خاص برای Beolab 28 ساخته شده اند تا عملکرد متوسط ​​میان برد را در سطوح بلند و تولید مثل سه برابر پویا تولید کنند.

Beolab 28 همچنین دارای پرده هایی است که هنگام روشن شدن بلندگو باز می شود یا هنگامی که پرتو صدا تنظیم می شود ، حرکت می کند تا نشان دهد در حالت باریک است یا گسترده. بهتر است حالت “باریک” به عنوان مستقیم ترین سخنران در نظر گرفته شود ، بازتاب های دیواره جانبی را به حداقل برساند و صدا را مستقیماً به شنونده منتقل کند. حالت “Wide” صدای اطراف اتاق را پخش می کند ، نقطه شیرین را گسترده تر می کند، در حالی که هدف شما حفظ تعادل تونال طبیعی بدون توجه به نزدیک بودن شما است. Active Room Compensation پاسخ باس بلندگوی بی سیم را با محیط اطراف سازگار می کند.

بیشتر بخوانید  اسپیکر Music Flow ال جی رو نمایی شد

اسپیکر منحصربفرد Bang and Olufsen معرفی شد

اتصال بی سیم به انتخاب Airplay 2 ، Chromecast و بلوتوث 5.0 بستگی دارد. اگر به اندازه کافی خوش شانس هستید که می توانید بیش از یک Beolab 28 خریداری کنید ، بلندگوها می توانند با سرعت 24 بیت / 48 کیلوهرتز برای قابلیت صوتی Hi-res هماهنگ شوند. چند اتاق با سایر محصولات B&O در صورت خاموش شدن به روزرسانی Beolink Multiroom در پاییز 2021 امکان پذیر خواهد شد. اگر شما آقای بزرگ باشید یا “Big Bucks” باشید ، می توانید Beolab 28 را با تلویزیون B&O با استفاده از Powerlink یا Wirel Powerlink جفت کنید. ارتباط.

رابط فیزیکی به بازپخش ، رد شدن از ردیابی و کنترل میزان صدا در بالای بلندگو بستگی دارد که به لطف حسگرهای مجاورت هنگام نزدیک شدن فرد روشن می شود. با چهار دکمه “مورد علاقه” ، کاربران ترغیب می شوند ایستگاه های رادیویی مورد نظر خود را از طریق رادیو داخلی B&O یا لیست پخش Spotify اضافه کنند. با توجه به اینکه این محصول B&O است ، تعامل از طریق کنترلهای فیزیکی فوق الذکر یا استفاده از Beoremote یا برنامه وجود دارد.

Beolab 28 با ماژول اتصال قابل تعویض ساخته شده است تا دوام بیاورد. با قدرت پردازش و اتصال کافی برای سالها پایدار است ، اما اگر منسوخ شود ، می توان ماژول را جایگزین کرد ، و بلندگو را از آینده محافظت می کند.

برای تهیه Bang & Olufsen Beolab 28 ، هر کدام از نسخه های انتخاب شده ، به دلارهای بزرگی نیاز دارید. نسخه فابریک برای هر صاحب احتمالی 9750 پوند / 10،750 یورو / 14،750 دلار / 18،500 دلار / کانادا 80000 DKK به عقب خواهد رفت ، در حالی که نسخه چوبی 10،750 پوند / 12،000 یورو / 16،500 دلار هزینه دارد.

 

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : اسپیکر منحصربفرد Bang and Olufsen معرفی شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *