اسپیکر جدید Bang & Olufsen شبیه به کتاب است

اسپیکر جدید Bang & Olufsen شبیه به کتاب است

شرکت Bang & Olufsen برند مطرحی در تولید اسپیکر و لوازم صوتی بوده که به تازگی از یک اسپیکر جدید شبیه کتاب رونمایی کرده است. این اسپیکر قدرت صوتی بالایی دارد و کیفیت ساخت بالایی را در آن می توان شاهد بود.

Beosound Emerge توسط بنیامین هوبرت از آژانس طراحی LAYER مستقر در لندن طراحی شده است و به نظر می رسد تکه ای از دکوراسیون اتاق نشیمن یا کتابی در قفسه کتاب است. هدف B & O این بود که “باریک ترین بلندگوی ممکن را ایجاد کند” بدون اینکه صدا را از بین ببرد. قسمت مرکزی غیر یکنواخت در قسمت جلوی بلندگو باریک تر است و در عقب بازتر می شود. این بلندگو که با دو صفحه پهلو احاطه شده است ، دارای نشان B&O است که در نما حک شده است.

اسپیکر جدید Bang & Olufsen شبیه به کتاب است

مورد دوم در رنگ های سیاه و طلایی ارائه می شود و بیشترین قیمت را در بین این دو دارد. مدل مشکی دارای جلوپنجره جلو و پایه و پایه پلیمری آلومینیومی است ، در حالی که مدل طلایی دارای صفحه های جانبی بلوط سبک ، پایه آلومینیوم و منسوجات کوادرات بافته شده است. دکمه های لمسی نرم در بالای بلندگو قرار می گیرند ، به کاربران اجازه می دهد تا موسیقی را مکث یا رد کنند ، میزان صدا را تغییر دهند و نشانگرهای LED بلوتوث و میکروفون را بررسی کنند. Beosound Emerge از دستیار Google ، Spotify Connect و فناوری های چند اتاق مانند Apple AirPlay2 و Chromecast Google پشتیبانی می کند.

طیف گسترده ای از گزینه های اتصال از جمله Wi-Fi ، بلوتوث 5.0 ، پورت اترنت و جک ورودی / نوری وجود دارد. همچنین یک پورت USB-C برای تغذیه اسپیکر و یک پورت میکرو USB وجود دارد. با یک نکته فنی تر، Beosound Emerge دارای یک درایور ووفر 4 اینچی (60 وات) ، یک درایور میان برد 1.45 سینچی (30 وات) و یک تویتر 0.6 اینچی (30 وات) است که محدوده فرکانس 45-22000 هرتز را پوشش می دهد.

مانند B&O Beoplay Portal ، محصولات این شرکت قیمت بالاتری نسبت به بقیه رقبا دارند. B&O Beosound Emerge با رنگ مشکی 699 دلار به فروش می رسد و مدل طلای آن 899 دلار است. بلندگوها در پاییز امسال در سراسر جهان راه اندازی می شوند.

بیشتر بخوانید  درز اطلاعاتی درباره اسپیکر بلوتوثی Sonos Roam

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : اسپیکر جدید Bang & Olufsen شبیه به کتاب است

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *