استارت آپ های که سبب تغییر در روش غذا خوردن می شوند

استارت آپ

آمریکایی ها از دسته افرادی هستند که روزانه در وعده های غذایشان گوشت های زیادی دیده می شود ولی آنها در مقابل ، از شیر کمتر استفاده می نمایند.

از اوایل دهه 70 در آمریکا بیشتر از 2 درصد شاهد استفاده از غلات ها بوده ایم اما آنها در مصرف سبزیجات 2 درصد کاهش داشته اند.این روزها آمریکای ها علاقه زیادی به مصرف غلات ها (مانند غلات پخته شده ) نشان میدهند. 

آمریکایی ها به مصرف گوشت علاقه زیادی دارند اما شیر کم استفاده می کنند ولی پنیر را خیلی دوست دارند.

طی تحقیقات اخیر پیو نشان میدهد از سال 1970 تاکنون تغییراتی در رژیم غذایی آمریکایی ها پدید آمده است. غذاهای معمولی آمریکاها به صورت معمولی در حال تغییر می باشند. هم اکنون شرکت ها و استارت آپ های مواد غذایی تلاش می کنند قسمتی از این زنجیره باشند تا قادر باشند سهمی از بازار را در این روند بدست بیاورند. 

آنها از شیوه های جدیدی برای به وجود آوردن سهم بازار استفاده می کنند این شیوه ها شامل روش های جدید تولید گوشت، لبنیات و سبزیجات و… می شود. 

در بیشتر موارد تمرکز آنها بر روی مصرف گوشت کمتر و مصرف سبزیجات است. البته آنها از روش های استفاده می کنند که دیگر مانند روش های سنتی کشاورزی نباشد.  گزارشی از سوی بیزینس اینسایدر منتشر شده که نشان دهنده استارت آپ های است که برای تغییر در روش غذاخوردن ایجاد شده اند. 

با وجود اینکه شاهد بالا رفتن میزان جمعیت و افزایش شهر نشینی هستیم نیاز به تولید زیاد تر و بهتر می باشد. باید از روش های استفاده کرد که به محیط زیست آسیب وارد نکنند و همچنین سبب تخریب کمتر محیط زیست باشند.

در ادامه این پست به تعدادی از این استارت آپ ها اشاره شده است ( با زوم تک همراه باشید)

استارت آپ ها 

1)Memphis Meats

این شرکت در سانفرانسیسکو در سال 2015 راه اندازی شد و  از سلول های حیوانی  گوشت مرغ و اردک را در آزمایشگاه بدست می آورد. توسط این استارت آپ به روش های آزمایشگاهی گوشت مرغ و اردک پرورش داده می شود همچنین او مدعی می باشد که تولید گوشت گاو و مرغ را بیشتر و موثر تر و همچنین بهتر از روش های سنتی عملی می نماید. 

بیشتر بخوانید  چگونه در شروع بکار ویندوز برنامه دلخواهمان بازشود؟

استارت اپ

2)Aero Farms

در سال 2004 این شرکت راه اندازی شد و ارزش آن به 95.8 میلیون دلار افزایش یافت . این استارت آپ به گونه ی است که درون یک محفظه با نور مصنوعی سبب پرورش محصولات کشاورزی می شود. 

استارت آپ

 

3)Apeel Sciences

به وسیله این استارت آپ سبزی ها و میوه های تولید می شود که می توانند به نسبت زیادتری  از حد معمول عمر کند .یکی از مدیران این شرکت می گوید که برای خوراکی ها پوششی را اختراع نموده که سبب 5 برابر شدن عمر مفید میوه ها و سبزی ها خواهد شد. شما می توانید  میوه ها و سبزیجاتی را روزهای زیادی نگه دارید بجای اینکه هر روز به خرید بروید. 

استارت آپ

 

4)Beyond Meat and impossible Foods

توسط این استارت آپ به روش های جدیدی فرآورده های مرغی و گوشتی تولید می شود. این استارت آپ می تواند برگرهایی را تولید نماید که از تولید شده از روغن نارگیل و نخود هستند.Impossible Foods برای بالا بردن میزان فروش خود مذاکراتی را با مک دونالد انجام داده است.

استارت آپ

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : استارت آپ های که سبب تغییر در روش غذا خوردن می شوند

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *