اسباب کشی راحت و خدمات باربری را با سپند بار تجربه کنید

سپند بار

اسباب کشی منزل به روش کاملاً حرفه ای و اصولی :

یکی از پروسه هایی که تقریباً همه ما در زندگی تجربه میکنیم و در بیشتر مواقع به طرز چالش انگیزی اتفاق میفتد، پروسه اثاث کشی وسایل منزل است. برای غلبه بر این چالش مانند دیگر چالشهای زندگی ما آدمها، نیاز به برنامه ریزی دقیق داریم. همچنین انتخاب افراد متخصص که به ما در این فرآیند یاری برسانند.

یکی از شرکتهای باتجربه در زمینه اسباب کشی وسایل منزل در تهران، موسسه حمل و نقل و باربری سپند بار است که خدمات زیر را با تخصص و مهارتهای ویژه ای ارائه میدهد:

  • مشاوره رایگان در زمینه اسباب کشی منزل و محیط کار
  • بسته بندی طبق اصول خاص و صحیح
  • برنامه ریزی دقیق برای تنظیم روز و ساعت بسته بندی و جا به جایی و چیدمان
  • حمل بار درون شهری یا خارج از شهر
  • چیدمان وسایل منزل طبق اصول چیدمان صحیح با رعایت جریان انرژی در منزل

 

 

شما میتوانید با مراجعه به سایت باربری سپند بار نیز وسایل لازم و با کیفیت برای بسته بندی لوازم منزل را خریداری نمایید. در اسباب کشی انتخاب وسایل بسته بندی با کیفیت بسیار اهمیت دارد زیرا که از خسارتهای محتمل پیشگیری مینماید.

از موارد دیگری که سپند بار را با بقیه شرکتهای حمل و نقل باربری متمایز میسازد، ماشینهای به روز و مناسب جهت باربری است . باربرها موکت کاری شده و داخل ماشینها لوازم لازم برای یک باربری صحیح و اصولی تعبیه شده است.

همچنین بیمه نامه باربری رسمی همیشه به مشتریان ارائه داده میشود تا مشتریان با خیال آسوده به شرکت اتوبار سپند بار اطمینان نمایند. با نهایت دقت و باربری اصولی که در سپند بار رعایت میشود شاید حتی اندیشیدن به بیمه فکری بیهوده باشد اما سپندبار برای آسودگی خاطر مشتریان خود همه جوانب را در نظر میگیرد ، در محدوده مرکز تهران آماده ایم با برند باربری مرکز تهران در خدمت شما باشیم

بسته بندی توسط متخصصان  شرکت حمل و نقل سپند بار حتی در جزئی ترین وسایل منزل با دقت و وسواس مثال زدنی انجام میشود. همچنین بعد از حمل و نقل علمی و اصولی بار منزل در صورت درخواست مشتری چیدمان وسایل منزل با رعایت قوانین چیدمان و درنظر گرفتن مواردی مانند نورخانه، کوچکی و بزرگی خانه، استفاده صحیح از لوازم و….. طبق اصول و با سلیقه در کوتاهترین زمان انجام میشود.

یکی دیگر از مزیتهای واضح و مشخص شرکت حمل و نقل سپند بار نسبت به بقیه باربری های تهران امکان مشاوره تلفنی یا حضوری رایگان می باشد. شما میتواند از طریق سایت یا شماره تلفن های شرکت با سپندبار تماس گرفته و جهت اثاث کشی منزلتان هرگونه سؤال و ابهامی داشتید از مشاوران متخصص و حرفه ای اتوبار سپند بار بپرسید  ، این شرکت دارای چندیدن شعبه می باشد که شعبه باربری شمال تهران در محدوده شمال تهران خدمات باربری را ارائه می دهد ، همچنین این شرکت در محدوده شرق تهران به عنوان باربری شرق تهران سرویس دهی حمل و نقل و بسته بندی را انجام می دهد

مشاوران ویژه بسته بندی، حمل و نقل و چیدمان سپند بار با نهایت حوصله و دقت به تمامی سؤالات شما پاسخ داده و جهت تعیین روز اثاث کشی منزل بر اساس اصول خاصی برایتان برنامه ریزی می نمایند.

با برترین باربری تهران، شرکت اتوبار با تجربه سپند بار تماس بگیرید و یک اثاث کشی راحت را برای خانواده عزیز خود به ارمغان ببرید.

تلفن باربری سپند بار :

  • 021-44440426 شعبه غرب تهران
  • 021-22895364 شعبه شمال تهران
  • 021-88104479 شعبه مرکز تهران
  • 021-77728486 شعبه شرق تهران

 

کار را به کاردان بسپارید ما برای انجام این کار تخصص کافی را داریم

 

 

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : اسباب کشی راحت و خدمات باربری را با سپند بار تجربه کنید

4 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. با سلام
    بدترین نوع بسته بندی اثاثیه توسط کارگران سپند بار انجام شد.
    کارگران کاملا ناشی و کار نابلد که اطلاعی از نوع بسته بندی انواع اثاثیه را نداشتن
    فقط مصرف بیش از حد ضربه گیر حبابی و به صورت نامناسب آمکزش دیدن
    چون متری ۱۵۰۰۰ تومان همین ضربه گیر را محاسبه میکنم
    محاسبه مبالغ بسیار اشتباه و نزدیک به کلاه برداری هست
    نه کاور لباس و رختخواب دارن نه نایلس فرش نه اطلاعی از فوم های نبشی نه لوازم مناسب بستخ بندی شکستنی ها
    فقط بلد هستن غیر حرفه ای ضربه گیر حبابی مصرف کنن و هزینه های هنگفتی بگیرن
    اصلا توصیه نمیکنم چون اصلا کار بلد نیستن
    قیمتها را هم ابتدا با ابهام میگن تا مشتری فریب بخوره اما وقتی مراجعه میکنن چیز دیگری میگن
    منکه حتی ۱ درصد راضی نبودم
    بی خودی و بی جهت و بدون اطلاع تبلیغ نکنید و مردم را گرفتار افراد ناشی نکنید

  2. کار این شرکت در واقع کلاهبرداری است و هیچ مجوزی هم ندارد. برای جابجایی مبلمان کوچک ۴ نفر را بدون کامیون فرستادند تا فقط بسته بندی کنند.
    بعد از بسته بندی مبل ۳ میلیون هزینه بیشتر از مبلغی که قبلا اعلام کرده بودند خواستند اعتراض کردیم فرد دیگری تماس گرفت گفت ۶ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان باید بدهیم تا بار را جابجا کنند و هر یک ساعت که کارگرها بمانند مبلغ بیشتر هم می‌شود . با کلی توهین بعد از ۳ ساعت در نهایت مجبور شدیم ۲ میلیون به حساب آقای تورج خیرابادی بریزیم تا فقط از خانه بروند بیرون .
    از وبسایت زوم تک خواهش می‌کنم به خاطر اعتبار خودشان هم که شده تبلیغ چنین شرکت های را نکنند

  3. سپندبار از جمله باربری های عالی تهران است.
    ازجمله باربری های معتبر تهران میتوان به باربری سرو ظریف بار سپندبار اسنپ بار اشاره کرد
    تشکر از سپندبار برای ارائه خدمات خوبی که داره