ارزمدرن، صرافی معتبر ارزهای دیجیتال

رمز ارز

بیت کوین، اتریوم و ریپل تنها تعداد کمی از ارزهای دیجیتال موجود در بازار است. تورم اقتصادی و کم ارزش شدن پول موجب شده تا افراد به دنبال یک راه مطمئن برای سرمایه‌گذاری باشند. ارز دیجیتال یکی از راه‌های سرمایه‌گذاری بوده که افراد به یکدیگر آن را پیشنهاد می‌کنند.

امن‌ترین راه خرید ارز دیجیتال از طریق سایت‌های آنلاین معتبر خرید و فروش رمزارز است. وبسایت ارزمدرن یکی از وبسایت‌های حوزه آموزش و خرید و فروش ارز دیجیتال است که از سال 1396 فعالیت خود را بصورت رسمی آغاز کرد. بهتر است قبل از ثبت‌نام در هر وبسایتی، خدمات، امکانات و میزان امنیت آن را مورد بررسی قرار دهید. بدین ترتیب تمام تمرکز و انرژی خود را صرف سرمایه‌گذاری خواهید کرد.

در ادامه این مطلب می‌خواهیم به طور کامل شما را با خدمات و ویژگی‌های این وبسایت آشنا کنیم.

ویژگی‌های وب‌سایت ارزمدرن:

آشنا بودن به بازار ارز دیجیتال:

برای وارد شدن به بازار ارز دیجیتال، در گام اول باید نسبت به این بازار اطلاعات کافی را داشته باشید. سایت ارزمدرن برای افرادی که تازه وارد این حوزه شده‌اند در منوی وبلاگ خود اطلاعات کاملی در این رابطه قرار داده است. شما می‌توانید با انواع ارزها و کیف‌های دیجیتال در مقالات سایت آشنا شوید.

علاوه بر آن یک پکیج آموزش ارز دیجیتال که به صورت جامع و کامل در رابطه با بازار دیجیتال و مفاهیم آن آموزش داده شده در این وبسایت قرار داده شده است. این پکیج، آموزش صفر تا صد بازار ارز دیجیتال و ترید ارز دیجیتال را در اختیار شما قرار می‌دهد.

به روز بودن و قرار دادن آخرین اطلاعات ارز دیجیتال:

برای یک معامله‌گر، جزئیات اطلاعات بازار از اهمیت بالایی برخوردار است. با این جزئیات، می‌توان یک سرمایه‌گذاری درست داشت.

در این وبسایت شما می‌توانید آخرین نوسانات و اخبار بازار ارز دیجیتال را به صورت لحظه‌ای مشاهده کنید که به پیش‌بینی درباره قیمت روزهای آتی و خرید و فروش ارز کمک می‌کند.

داشتن قیمت به روز ارزها، و معادل آن به دلار و تومان، به فرد در خرید و فروش کمک بسیاری می‌کند.

تحلیل تکنیکال و ترید:

در وبلاگ این وبسایت شما می‌توانید به صورت هفتگی تحلیل تکنیکال در مورد هر ارز را مشاهده کنید. بر اساس تحلیل هفتگی شما راحت‌تر و با دید درستی می‌توانید برای سرمایه خود تصمیم بگیرید.

معرفی انواع کیف پول:

در سایت ارزمدرن تمامی کیف پول‌های موجود در بازار به شما معرفی می‌شود. در مورد مزایا و معایب و همچنین نحوه نصب و راه‌اندازی آن صحبت خواهد شد. بیان کردن مزایا و معایب هرکدام به شما در انتخاب یک کیف پول مطمئن کمک می‌کند. همچنین در فروشگاه این مجموعه می توانید به خرید کیف پول های سخت افزاری اصل بپردازید.

انجام سفارشات بصورت آنی:

بعد از خرید یک ارز دیجیتال یا فروختن آن ارز ، سفارش شما بصورت رمزارز یا ریال بصورت آنی واریز می‌شود.

موارد بالا قسمتی از فعالیت وب‌سایت ارزمدرن است. اما چرا ارزمدرن را می‌توان یک صرافی ارز دیجیتال برتر دانست؟

مزایای صرافی ارز دیجیتال

یک صرافی ارز دیجیتال، باید از یک سری ویژگی‌ها و امتیازاتی برخوردار باشد تا کاربران با اطمینان و آسودگی کامل از طریق آن بتوانند سرمایه‌گذاری کنند.

از مزایای این سایت می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

قیمت و هزینه واسطه:

مطمئنا تمامی صرافی‌های ارز دیجیتال، مبلغی را به عنوان واسطه دریافت می‌کنند. متاسفانه در برخی صرافی‌ها، این مبلغ واسطه بسیار بالا است. هزینه کارمزد در سایت ارزمدرن پایین است. همچنین ارزمدرن برای شفافیت و افزایش اطمینان کاربران، لیست کامل کارمزدهای انتقال در شبکه رمزارزها را نیز در وبسایت خود قرار داده است. شما می‌توانید به این لیست قبل از ثبت نام در سایت دسترسی داشته باشید. این کارمزد انتقال در اصل صرف هزینه های شبکه آن ارز خواهد شد و ارزمدرن در آن ذینفع نیست.

ایرانی بودن وبسایت:

بسیاری از وبسایت‌های خارجی ، تبادلات مالی خود را با ایران محدود کرده‌اند. در صورت پی‌بردن این سایت‌ها به هویت ایرانی شما، می‌توانند تمام ارزهایتان را بلوکه کنند. این موجب از بین رفتن کل سرمایه شما خواهد شد.

بنابراین برای خرید و فروش رمزارزها ، حتما در یک وبسایت ایرانی به خرید و فروش بپردازید.

دسترسی به تعداد زیاد رمزارزهای موجود در بازار:

تنوع ارزهای دیجیتال در چند سال اخیر بسیار بالا رفته است و بیت کوین تنها ارز دیجیتال موجود در بازار رمزارزها نیست. بیشتر معامله‌گران تمایل به خرید و فروش در بازارهای مختلف دارند. محدود بودن یک وبسایت به خرید و فروش چند ارز محدود، کار را برای معامله‌گران بسیار دشوار و وقت‌گیر خواهد کرد. توجه داشته باشید در بازار ارز دیجیتال، زمان یک عامل مهم و تاثیرگذار در سرمایه افراد هست.

بنابراین خرید و فروش در وبسایتی که دسترسی به تنوع بالایی از ارزها را داشته باشد، کار بسیار راحتی است. شما در ارزمدرن به انواع زیادی از ارزهای محبوب موجود در بازار دسترسی خواهید داشت.

امنیت دارایی ها و کیف پول:

امنیت وب‌سایت صرافی ارز دیجیتال، مهم‌ترین و اصلی‌ترین رکن آن وب‌سایت به شمار می‌آید. با توجه به تعداد اعضا، میزان خرید و فروش و بررسی سوابق آن، می‌توانید به امن بودن وبسایت پی ببرید. همچنین سعی شده است به منظور حفظ دارایی های مشتریان و امنیت بیشتر کیف پول های سخت افزاری آکبند و اصل برای کاربران در فروشگاه آنلاین ارزمدرن موجود گردد تا خریدهای خود را مستقیم به کیف پول شخصی خود مثل کیف پول سخت افزاری Ledger جهت نگهداری ایمن ارزهای دیجیتال انتقال دهند.

احراز هویت:

احراز هویت کاربران موجب بالا رفتن امنیت فضای خرید و فروش و مانع از پولشویی می‌شود. برای ثبت نام در این وب‌سایت باید احراز هویت به طور کامل صورت بگیرد. علاوه بر آن شما می‌توانید با مراجعه حضوری به دفتر این شرکت، در مورد امن بودن فعالیت این صرافی ارز دیجیتال، اطمینان پیدا کنید. همچنین یک سیستم هوشمند احراز هویت در این صرافی وجود دارد که در صورتیکه اطلاعات کاربر صحیح وارد شود باعث می شود 4 مرحله از 5 مرحله مراحل سیستم احراز هویت اتوماتیک و آنی تایید شود.

راهنما جهت خرید و فروش:

در این سایت جهت خرید و فروش راهنمایی‌های کامل و تصویری بصورت گام به گام نوشته شده است. به کمک این راهنمایی‌ها، شما مطمئنا در هنگام خرید و فروش دچار مشکل نخواهید شد. همچنین این وبسایت درباره نکاتی که هنگام خرید و فروش برای حفظ سرمایه خود باید رعایت کنید و نکات مهم امنیتی، به صورت کامل توضیح داده است.

اطلاع از آخرین اخبار در بازار رمزارز:

دسترسی به آخرین و به‌روز‌ترین اخبار رمزارزها بصورت روزانه ، در نحوه سرمایه‌گذاری تاثیر می‌گذارد. علاوه بر به روز بودن اخبار، صحت و اعتبار اخبار نیز از اهمیت بالایی برخوردار است. یک خبر نادرست یا دیر اطلاع پیدا کردن از اخبار بازار رمزارز، در سرمایه شما تاثیر مستقیم دارد. در صفحه وبلاگ این سایت و همچنین صفحه اینستاگرام ارزمدرن، شما می‌توانید آخرین اخبار مربوط به بازار رمزارز را بخوانید.

اپلیکیشن اندروید:

جهت سهولت استفاده کاربران این شرکت دارای اپلیکیشن اندرویدی نیز می باشد که جهت مطالعه اخبار و مقالات همچنین ثبت نام و احراز هویت در سایت و ثبت خرید یا فروش رمزارزها می توانید اپلیکیشن این صرافی را دانلود و بر روی گوشی همراه خود نصب نمایید.

در پایان باید گفت ویژگی‌های و امکانات سایت ارزمدرن خیال کاربر را از هرجهت راحت کرده و موجب شده فرد با آسودگی کامل، درباره نحوه سرمایه‌گذاری خود تصمیم بگیرد.

پایان رپورتاژ آگهی /

سلب‌ مسئولیت: تحریریه‌ی زوم تک در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : ارزمدرن، صرافی معتبر ارزهای دیجیتال

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *