ارزان ترین اینترنت همراه جهان برای ایران می باشد

ارزان ترین اینترنت همراه

ارزان ترین اینترنت همراه | قطعا شما نیز تا به امروز از اینترنت سیمکارت خود استفاده نموده اید و با هر اپراتور که داشتید، حداقل یکبار با اینترنت موبایلتان به آن متصل شده اید. اکنون باید بگوییم که بر اساس آمار، ایران ارزانترین نرخ اینترنت همراه جهان را دارا می باشد.

ارزان ترین اینترنت همراه

مدتی است که اپراتورهای تلفن همراه، مبلغ پرداختی برای خرید بسته‌ های اینترنت را افزایش داده اند. اپراتور همراه اول با افزایش مبلغ پرداحتی برای خرید بسته‌ های کوتاه‌ مدت روزانه و هفتگی، ایرانسل نیز با افزایش نرخ تمامی بسته‌ های اینترنتی و اپراتور رایتل با افزایش قیمت نسبی سبب ایجاد نارضایتی در میان مشترکین خود شده‌ اند.، معاون وزیر ارتباطات و رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی حسین فلاح جوشقانی، در گفتگو با خبرنگاران در مورد افزایش تعرفه‌ های اینترنتی گفت:

چهارچوب قوانین برای تعرفه‌ های اینترنت به طور کامل رعایت شده است. درطی  یک دوره میزان تعرفه‌ ها به حداقل قیمت نزدیک بود و بر اساس شرایط اقتصادی، تمامی اپراتورها به این نتیجه رسیده اند که تعرفه‌ های اینترنتی را افزایش دهند.

عملکرد این افزایش قیمت 20 الی 30 درصدی در بسته‌ های اینترنت روزانه و هفتگی، کشاندن کاربران به استفاده از بسته‌ های طولانی مدت بوده است. خبر کامل این افزایش قیمت پس از بررسی های وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به منظور ابلاغ و تایید نزد کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات ارائه شد و منبع اصلی در این بحث ، کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات رادیویی می باشد.

ارزان ترین اینترنت همراه

جوشقانی در ادامه‌ ی حرف های خود به این مسئله اشاره نمود که کاربران در کشورهای خارجی به علت گرانی بیش از اندازه ی تعرفه نمی‌ توانند از اینترنت همراه استفاده نمایند ولی در ایران به علت پایین بودن میزان کیفیت و سرعت اینترنت ثابت، همه ی خدمات با گوشی های هوشمند اجرایی می گردد. جوشقانی مبلغ قیمت تعیین‌ شده، نسبت به سقف تعرفه را همچنان پایین دانست ولی امید دارد که تعرفه‌ ها مدیریت شده و هزینه‌ ها تا حدودی کاهش یابند.

 

مطالب مرتبط

بیشتر بخوانید  هدیه ی همراه اول به کاربرانش با شروع فصل زمستان

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید …

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : ارزان ترین اینترنت همراه جهان برای ایران می باشد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *