ادغام سری گلکسی اس و گلکسی نوت سامسونگ با یکدیگر!

سامسونگ

یکی از کمپانی هایی که بسیار اصولی در دنیای تکنولوژی تاکنون فعالیت داشته است، کمپانی سامسونگ می باشد. این برند کره ای در بسیاری از کشورها حضور داشته و طرفداران زیادی در اقصا نقاط جهان دارد. اگر خبرهای مربوط به این کمپانی را دنبال کرده باشید، قطعا می دانید دادگاه تجدیدنظر حکم آزادی مشروط برای جی وای لی، رخبر این کمپانی کره ای صادر نموده است و اکنون گویا قصد تغییرات بسیار بزرگی در زمینه ی فعالیت خود دارد.

علیرغم اینکه کمپانی سامسونگ در بسیاری از جاهای دنیا طرفداران زیادی دارد ولی در سال جاری میلادی وضعیت چندان خوبی نداشته است و این موضوع به دو دلیل می باشد:

  • آمار فروش پرچمداران سامسونگ امیدوار کننده نیست.
  • کمپانی های چینی در حال تصاحب بازار گوشی های هوشمند سامسونگ در کشورهای در حال توسعه می باشند.

به همین دلایل جی وای لی روسای بخش گوشی های هوشمند را تحت فشار قرار داده است تا این شرایط را برای سامسونگ تغییر دهند. اخیرا بر اساس خبرهای منتشر شده یکی از ایده هایی که کمپانی سامسونگ بر روی آن تمرکز کرده است ادغام سری گلکسی اس و گلکسی نوت می باشد، زیرا از زمانی که این کمپانی تصمیم داشت برای گوشی های پرچمدار خود یک سری پلاس نیز معرفی نماید، روز به روز فاصله ی میان سری نوت و پلاس بایکدیگر کمتر شد و تا به اینجا رسید که از لحاظ ابعاد با یکدیگر فرق چندانی ندارند و تنها در برخی از جزئیات متفاوت هستند.

تصمیم سامسونگ برای افزایش سوددهی

بر اساس اینکه در ماه های اخیر میزان سوددهی سامسونگ نسبت به قبل کمتر بوده است، این کمپانی اکنون قصد دارد هزینه های تولید و بازاریابی خود را کاهش داده تا از سوی دیگر بتواند سود بیشتری کسب نماید. این مسئله بدین معناست که در سال آینده به جای عرضه ی گلکسی نوت 10 شاهد رونمایی از گلکسی اس 10 پلاس با یک صفحه نمایش 6.4 اینچی به همراه یک قلم استایلوس خواهیم بود.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید …

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  این هفت برنامه را از دست ندهید (حتما بخوانید!)

نظرات در مورد : ادغام سری گلکسی اس و گلکسی نوت سامسونگ با یکدیگر!

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *