اخبار و شایعات داغ هفته گذشته

اخبار تکنولوژی

شایعه : مشخصات گوشی هوشمند  HTC One X9

همانطور که می دانید کمتر از یک ماه از معرفی گوشی هوشمند One A9 می گذرد و به تازگی یک گوشی هوشمند جدید دیگر از سوی کمپانی HTC ارائه شده است. این گوشی هوشمند One X9 خواهد بود و شایعه شده که قیمتی معادل 470 دلار خواهد داشت.
همچنین شایعه شده که این گوشی هوشمند از چیپست Snapdragon 820 SoC یا Mediatek’s deca-core Helio X20، یک صفحه نمایشی 2K ، دوربین اصلی 23 مگاپیکسلی، دوربین ثانویه 4 مگاپیکسلی، دو اسپیکر BoomSound و یک باتری با ظرفیت 3,500mAh بهره خواهد برد. طبق گفته منبع این گوشی هوشمند در دو مدل راهی بازار خواهد شد این دو مدل عبارت اند از : مدل حافظه رم 4 گیگابایت با حافظه داخلی 64/128 گیگابایت و مدل 3/32 گیگابایتی.لازم به ذکر که در حال حاضر هیچکدام از این اطلاعات از سوی کمپانی تایوانی HTC تائید نشده است.

 

هم اکنون نسخه PC عنوان Fallout 4 را preload کنید

اگر به دنبال preload فایل های PC عنوان Fallout 4 بودید، باید بگویم که هم اکنون می توانید اقدام به انجام این کار بکنید. شما می توانید به دانلود فایل های این عنوان بپردازید تا بلافاصله بعد از انتشار این عنوان در 10 نوامبر به تجربه آن بپردازید. نسخه PC این عنوان حجمی معادل 23.8 گیگابایت دارد. به دنبال این خبر Arthur Gies گفت :

اگر حجم تمام بازی های ده سال گذشته کمپانی Bethesda Game را کنار هم بگذارید کمتر از حجم عنوان Fallout 4 است، این در حالی است که هنوز ما هیچ اطلاعاتی از مدت زمان گیمپلی و وسعت جهان آن نداریم، بنابراین شاید نسبت به مورد های ذکر شده حجم بازی بیش از حد بالا نباشد. تنها راهی که به این اطلاعات دست یابی پیدا کنیم این است که فردی به غیر از کارکنان  Bethesda به تجربه این عنوان بپردازد.

بنابراین برای پی بردن به دلیل بالا بودن حجم این عنوان باید تا 9 نوامبر صبر کنیم. آیا این عنوان را خریداری کرده اید؟! خب وقت خود را تلف نکنید و هم اکنون دانلود این عنوان را شروع کنید.

World of Warcraft: Legion در تابستان سال 2016 منتشر خواهد شد

16مین نسخه از سری بازی World of Warcraft یعنی Legion در تابستان سال 2016 منتشر خواهد شد. کمپانی Blizzard امروز در طی کنفرانس BlizzCon 2015 این خبر را اعلام کرد. در حال حاضر شما می توانید این عنوان را پیشخرید کنید و در صورت پیشخرید این عنوان زودتر از سایرین به کلاس demon hunter دسترسی پیدا خواهید کرد.

بیشتر بخوانید  زوم شو : جذابترین تکنولوژی های 2014 گوگل را به تماشا بنشینید.

یکی از مزایا دیگر پیشخرید این عنوان این است که یکی از کاراکتر های شما در مدت زمان کمتری به سطح 100 خواهد رسید. در این عنوان با قاره جدیدی به نام “جزایر شکسته” روبرو خواهید بود، همچنین شما قادر به افزایش سطح از 100 به 110 نیز خواهید بود. سلاح های جدید این عنوان قابل شخصی سازی نیز هستند. منتظر اطلاعات بیشتر از این عنوان باشید.

Helldivers در دسامبر راهی Steam خواهد شد

Helldivers ماه آینده برای PC منتشر خواهد شد، طبق گفته کمپانی Arrowhead Games. لازم به ذکر که این عنوان با تمام بسته های الحاقی رایگان برای پلتفرم ذکر شده منتشر خواهد شد. سایر بسته الحاقی ها نیز برای خرید در دسترس قرار خواهد گرفت. Helldivers در حال حاضر برای پلتفرم های PlayStation 3, PS4 و Vita منتشر شده است. ناگفته نماند که نسخه PC این عنوان تنها از طریق Steam قابل خرید خواهد بود. عنوان Helldivers تنها به صورت آنلاین قابل بازی خواهد بود، بنابراین می بایستی که از اینترنت پر سرعتی بهره ببرید.

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : اخبار و شایعات داغ هفته گذشته

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *