احیای قابلیت قدیمی LinkedIn

احیای قابلیت قدیمی LinkedIn

LinkedIn درهفته گذشته ابزار بیرون کشیدن مخاطبان را از وبسایت خود برداشت و از اعضا خواست تا از روش جدیدی برای بیرون آوردن لیست مخاطبانشان استفاده کنند که به مبارزه با امکان بیرون کشیدن لیست مخاطبان توسط شخص دیگری کمک میکند. با این حال، این شبکه اجتماعی که برای برقرار کردن ارتباط میان متخصصان طراحی شده است، سه روز پیش ای قابلیت را ( که به ابزار دانلود VCF وCSV معروف است ) بعد از اعتراض کاربران، به سایت باز گرداند.
به نظر میرسد که میلیون ها عضو سایت LinkedIn استقبال گرمی از حذف ابزار دانلود لیست کاربران از سایت، نداشتند. این روش جدیدی که جایگزین شد، تا 72 ساعت زمان میبرد که وقت گیر بود و بیش از حد معمول انرژی لازم داشت. شرکت اعلام کرد :” از زمان اعمال این تغییر، ما صداش شما را بلند و واضح شنیدیم که میگفتید روش جدید زمان زیادی میبرد بنابراین ما نیز روش قبلی یعنی لینک دانلود CSV را بازگرداندیم.”
این سایت شبکه اجتماعی حرفه ای ها اضافه کرد که، ” در طی هفته ها و ماه های آینده ما کم کم کنترل خود را روی این قابلیت بیشتر کرده و امکان استفاده نادرست و دزدی شخص ثالث را سخت تر خواهیم کرد. این گونه دزدی اطلاعات مخالف قوانین ماست و میتواند برای کسی که اطلاعاتش توسط شخص دیگری برداشته شده، مضر باشد.” با این حال، LinkedIn، گفت که ابزار دانلود CSV را فقط تا زمانی نگه میدارد که بتواند به هدفش در کاهش زمان انتظار برای درخواست های بایگانی، برسد.
در این حین، شرکت در پستی در روز دوشنبه اعلام کرد که تعداد ایمیل هایی را که کاربران از طرف LinkedIn دریافت میکنند را کاهش خواهد داد. به نظر میرسد که به دلیل تعداد زیاد این ایمیل ها، اکثر کاربران آن ها را به عنوان هرزنامه علامت گذاری میکنند تا آن ها را در صندوق ورودی خود دریافت نکنند.
شرکت قدم هایی را در راستای کاهش این هرزنامه ها برداشته است. حالا، کاربرانی که تعداد زیادی درخواست ارتباط از طرف دیگران دریافت میکنند، یک ایمیل از تمام دخواست هایشان دریافت خواهند کرد. تا حالا، کمپانی برای هر درخواست یک ایمیل جداگانه میفرستاد. این کمپانی همچنین شروع به ارسال آپدیت های جمع شده از چند گروهی که کاربر عضو آن هاست، در یک ایمیل کرده است. کاربران میتوانند انتخاب کنند که مایل به دریافت چه ایمیل هایی هستند.
پستی در بلاگ منتشر شد که میگوید، ” نتیجه بسیار امید بخش بوده است. از هر 10 ایمیلی که میفرستادیم 4 عدد کم شده است. همچنین، اعتراض کاربران به این مسوله به نصف کاهش پیدا کرده است. و این تازه شروع کار است.”

بیشتر بخوانید  چگونه اکانت های جی میل، توییتر، یا لینکدین خود را حذف کنیم؟

 

منبع : gadgets.ndtv.com

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : احیای قابلیت قدیمی LinkedIn

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *