احتمال عرضه ال جی V70 ThinQ کم است

LG V60 ThinQ درست حدود یک سال پیش منتشر شد. متأسفانه ، به نظر می رسد طرفداران خط تولید LG V70 – یا اصلاً جانشین – به این زودی دریافت نخواهند کرد ، گفته می شود LG تمام برنامه های ساخت چنین دستگاهی را متوقف کرده است. این احتمالاً به عدم اطمینان فعلی در مورد بخش تلفن همراه ال جی برمی گردد.
تجارت موبایل ال جی همچنان به لکنت زبان ادامه دارد. به دنبال اخباری مبنی بر فروش این شرکت برای فروش بازوی موبایل خود چندی پیش ، به نظر می رسد که غول های کره جنوبی اکنون برنامه های تولید LG V70 را که به طور معمول جانشین LG V60 است ، به طور موقت متوقف کرده اند.

LG V60 یک سال پیش ، در مارس سال 2020 به بازار عرضه شد. یک جانشین مستقیم ، V70 ، به طور معمول همین حالا منتشر می شود ، اما به نظر نمی رسد که LG قصد چنین هدفی را داشته باشد. طبق رسانه های کره جنوبی ، ال جی اکنون توسعه V70 را متوقف کرده است ، پروژه ای که در ابتدا گفته می شد با نام رمز “رنگین کمان” است.

گفته می شود ، ال جی باید آزمایش میدانی را برای جانشین V60 در ماه فوریه آغاز می کرد ، و این در ماه مارس آغاز می شود. همه این برنامه ها لغو شدند – احتمالاً به دلیل عدم اطمینان در مورد آینده بخش تلفن همراه LG. به راحتی می توان گفت که در حال حاضر ، این شرکت قصد ندارد یک جانشین برای LG V60 منتشر کند. این شرم آور است ، زیرا LG V60 با کمبودهایی روبرو است ، اما با داشتن ویژگی های متمرکز بر علاقه مندان مانند جک هدفون 3.5 میلی متری مجهز به Quad DAC و فضای ذخیره سازی قابل ارائه ، یک پیشنهاد کاملاً ارزشمند را ارائه می دهد.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  ال جی دو گوشی جدید K50s و K40s را معرفی کرد

نظرات در مورد : احتمال عرضه ال جی V70 ThinQ کم است

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *