احتمال دارد اینستاگرام نیز فیلتر شود

فیلتر اینستاگرام

احتمال فیلتر اینستاگرام | یکی از شبکه های اجتماعی محبوب در ایران اینستاگرام می باشد که پس از فیلترینگ تلگرام این شبکه ی اجتماعی نقش پر رنگ تری در میان کاربران ایرانی بازی نمود. مدتی پیش خبری مبنی بر فیلترشدن این شبکه ی اجتماعی در فضای مجازی انتشار یافت و بسیار از کاربران ایرانی نسبت به این موضوع واکنش نشان دادند اما اکنون نیز بر اساس گفته های رئیس مرکز ملی فضای مجازی و دبیر شورای عالی فضای مجازی گویا دوباره دولت تصمیماتی برای فیلتر کردن این شبکه اجتماعی و تنها شبکه ی اجتماعی ایران دارد.

احتمال فیلتر اینستاگرام

ابوالحسن فیروزآبادی، احتمال فیلتر شدن اینستاگرام را در صورت عدم همکاری فیسبوک با شروط حاکمیت ایران مطرح نموده است و خبر داده که این شبکه اجتماعی می‌ تواند به سرنوشت تلگرام دچار شود و برای کاربران ایرانی فیلتر گردد. فیروزآبادی در مصاحبه های خبری خود اعلام نمود که فیلترینگ اینستاگرام قابل بررسی می باشد:

در صورتی که اینستاگرام‌ نیز همکاری نکند به سرنوشت تلگرام‌ دچار خواهد شد، البته لازم به ذکر است که اینستاگرام‌ قسمت مخفی شهروندی ندارد و همه چیز در آن قابل مشاهده است. در شرایطی که در پیام رسان تلگرام‌ زمینه های مخفی شهروندی‌ وجود داشت یعنی Private Chat و گروه‌های کوچکی که مخفی بودند ولی در اینستاگرام‌ همه چیز قابل رویت است و بیشتر جنبه بولتنی‌ دارد اما در هر شرایط فیلترینگ‌ اینستاگرام‌ نیز قابل بررسی می باشد.

فیلتر اینستاگرام

دبیر شورای عالی فضای مجازی به صورت واضح‌ تر بیان نموده که در صورت عدم همکاری نمودن اینستاگرام، احتمال دارد این شبکه اجتماعی نیز فیلتر گردد. ایشان همچنین خبر داده اند که پا به پای تلگرام‌، گروهی در کشور هستند که تقاضای فیلترینگ‌ اینستاگرام‌ را دارند. فیروزآبادی به این موضوع نیز اشاره کرد که صحبت‌ هایی با اینستاگرام صورت گرفته ولی هنوز همکاری جدیدی شکل نگرفته است.

 

مطالب مرتبط

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید …

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  افزوده شدن احتمالی قابلیت بازنشر اینستاگرام

نظرات در مورد : احتمال دارد اینستاگرام نیز فیلتر شود

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *