احتمالا نوار ناوبری اندروید P یک کپی از آیفون 10 است

اندروید P

نوار ناوبری اندروید P | یکی از بحث هایی که همیشه میان کاربران آی او اس و اندروید وجود داشته است این بوده که اندروید از سیستم عامل آی او اس نوع طراحی هایش را کپی می کند ولی کاربران و طرفداران اندروید معتقدند که آی او اس از این سیستم عامل کپی برداری می نماید و این بحث و جدل تا الان نیز ادامه داشته است و گویا تمامی ندارد!. کمپانی گوگل اخیرا در بلاگ توسعه دهندگان به اشتباه تصویری از نوار ناوبری جدید اندروید منتشر کرد که در این تصویر یک نوار کوچک مشابه با نوار ژست حرکتی آیفون 10 به نظر می رسد.

اندروید

در زمان بسیار کوتاهی گوگل متوجه این اشتباه خود شد و سریعا این تصویر را با تصویر نوار ناوبری معمولی اندروید عوض کرد ولی در این بین برخی از افراد توانستند که از تصویر قبلی اسکرین شات بگیرند و آن را با نوار ژست حرکتی آیفون 10 مقایسه نمایند. این حرکت گوگل نشان می دهد که برنامه های محرمانه ای برای سری جدید اندروید خود دارد. برخی از گزارشگران که با کارمندان کمپانی گوگل آشنائیت دارند گفته اند که برخی از این افراد تایید کرده اند طراحی جدید گوگل حاکی از ارائه ی ناوبری مبتنی بر ژست های حرکتی می باشد و قطعا به زودی دکمه ی بازگشت از این نوار ناوبری در اندروید حذف می گردد.

هنوز اطلاعات دقیقی در خصوص نحوه ی عملکرد این ژست حرکتی در اندروید مشخص نیست ولی قطعا در ماه آینده و در جریان کنفرانس توسعه دهندگان گوگل اطلاعات بیشتری در این خصوص منتشر خواهد شد. قبلا در خبرها منتشر شده بود که در اندروید P قابلیت پشتیبانی از از بریدگی بالای صفحه را دارا خواهد بود و اکنون نیز اگر قابلیت ژست حرکتی نیز به این سیستم عامل افزوده شود، شاهد فراگیر شده یکی دیگر از قابلیت های آیفون 10 در گوشی هوشمند اندرویدی خواهیم بود.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : احتمالا نوار ناوبری اندروید P یک کپی از آیفون 10 است

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *