احتمالا شرکت اپل در سال آینده دو گوشی با صفحه نمایش بدون حاشیه عرضه کند

شرکت اپل

شرکت اپل : حدود یک هفته از عرضه آیفون X می گذرد و در حال حاضر زمان شروع به وجود آمدن شایعات درباره این شرکت محبوب است. آقای Ming-chi kuo تحلیل گر اوراق بهادار KGI شخصی است که پیش بینی های وی در مورد گوشی های آیفون شرکت اپل در چند سال گذشته خیلی اطمینان بوده است می گوید که انتظار دارد که در سال آینده شاهد عرضه و رونمایی از دو گوشی آیفون با صفحه نمایش بدون حاشیه باشد.

یکی از آن ها دارای صفحه نمایش شیش و نیم اینچی OLED خواهد داشت که اساسا آن را به نسخه ی پلاس از آیفون ده تبدیل می کند و همچنین گوشی دیگر دارای صفحه نمایش شیش و یک دهم اینچی LCD خواهد داشت‌. طبق نتایج تحقیقاتی که MacRumors انجام داده است شرکت اپل امیدوار است که با تکیه کردن بر این خط تولید گوشی های تمام صفحه خود، نیاز های مختلف بازار گوشی های بالارده را برآورده می کند.

طبق گفته های Kuo پیش بینی شده که گوشی 6.1 اینچی حدود 649 تا 749 دلار قیمت داشته باشد و با دارا بودن صفحه نمایش با رزولوشن پایین تر تصویر ضعیف تری را نسبت به 2 مدل دیگر ارائه می دهد. احتمال می رود که اپل در قیمت گذاری بر روی محصولاتش و استفاده از تکنولوژی های تازه از طریق خط تولید خود به طور جدی تری عمل کند. این شرکت دوست دارد وقت خود را روی حاشیه سوددهی محصولاتش بگذارد.

کمپانی اپل با طراحی جدیدی که در سال جاری از خود نشان داد، بسیاری از کاربران را به سمت خود جذب کرد، هرچند که برخی به دلیل مسائل و مشکلاتی که آیفون X با آن مواجه شد، بسیار ناراحت شدند و حتی برخی نیز از خرید این گوشی منصرف گردیدند. اکنون پس از کسب تجربه ی اپل در این خصوص باید ببینیم در سری بعدی گوشی های آیفون چگونه عمل خواهد کرد.

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  8 راهکار برای مشکل شارژ نشدن آیپد اپل

نظرات در مورد : احتمالا شرکت اپل در سال آینده دو گوشی با صفحه نمایش بدون حاشیه عرضه کند

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *