قابلیت و امکانات یک نرم‌افزار اتوماسیون اداری تحت وب

نرم‌افزار اتوماسیون اداری تحت وب

 آیا نرم افزار اتوماسیون اداری تحت وب نیازهای سازمان من را برطرف می کند؟

  • بهترین نرم افزار اتوماسیون اداری کدام است؟
  • ویژگی و امکانات بهترین نرم افزار اتوماسیون اداری چیست؟
    و…

سوالاتی مانند سوالات بالا همیشه برای مدیران و صاحبان کسب و کار به وجود می آید. قصد داریم در اینجا به صورت کلی قابلیت و امکانات یک نرم افزار اتوماسیون اداری را معرفی نماییم تا بتوانید بهترین نرم افزار اتوماسیون اداری را انتخاب کنید.

بهترین نرم افزار اتوماسیون اداری کدام سیستم است؟

به طور کلی هیچ وقت بهترین نداریم!!! در واقع باید بررسی کنید ببینید کدام نرم افزار برای کار شما مناسب است و جوابگوی نیاز شما است. بنابراین باید ابتدا ببینید نیاز سازمان شما چیست؟ و کدام نرم افزار اتوماسیون اداری می تواند این نیاز شما را پاسخ دهد؟

 

بررسی ویژگی و امکانات نرم افزار اتوماسیون اداری: 

  • اتوماسیون اداری تحت وب (Web base)

امروزه کمتر سیستمی پیدا می شود که تحت وب نباشد. شیوع کرونا و دورکاری کارکنان هم از عواملی هستند که تمایل سازمان ها را به استفاده از سیستم های تحت وب Web Base بیشتر کرده است. از این رو سازمانها و شرکت های خصوصی نیز برای مدیریت مکاتبات و نامه های سازمانی خود از نرم افزار اتوماسیون اداری تحت وب استفاده می نمایند.

اتوماسیون اداری های تحت وب علاوه بر در  دسترس بودن در هر زمان و مکانی قابلیت استفاده بر روی سایر دستگاه ها(تلفن هوشمند، تبلت و…) را برای کاربران فراهم می کند.

  • مدیریت اتباط با فکس و ایمیل

یکی از ویژگی های مهم نرم افزار اتوماسیون اداری مکانیزه کردن نامه های دریافتی و ارسالی از طریق فکس و ایمیل می باشد و همچنین کنترل و مدیریت فکس و ایمیل ها از جمله انتظارات یک سیستم اتوماسیون اداری می باشد.

اهمیت این امکان از آنجایی است که بسیاری از مکاتبات مهم و اسناد و مدارک از طریق فکس ایمیل های سازمانی ارسال و دریافت می شوند. اگر این اسناد کاغذی و به طور سنتی از طریق فکس و ایمیل انجام شود بعد از گذشت مدت زمانی کوتاه از بین می روند یا کمرنگ می شوند. اما با استفاده از این امکان این مدارک برای همیشه در سیستم نگهداری می شوند.

نرم‌افزار اتوماسیون اداری تحت وب

 

  • جستجو و گزارشگیری

صرف استفاده از نرم افزار اتوماسیون اداری برای ثبت، بایگانی و گردش مکاتبات اداری جوابگو نیست. سیستم اتوماسیون اداری مناسب سازمان شماست که توانایی ارائه جستجو و گزارشگیری های مناسب و قدرتمند را به شما بدهد. همچنین بتوانید به راحتی از این گزارش ها خروجی های متنوع در قالب های مختلف (Word,Excell,…)  تهیه نمایید.

  • تعیین سطح دسترسی کاربران

از ویژگی های سیستم اتوماسیون اداری تعیین سطوح دسترسی و مدیریت کاربران می باشد. معمولا در اتوماسیون اداری ها شما می توانید برای هر کاربر به صورت مجزا دسترسی تعریف نمایید. یا برخی کاربران را در نرم افزار اتوماسیون اداری محدود کنید که برخی فعالیت ها را نتوانند انجام دهند یا به برخی نامه ها دسترسی نداشته باشند.

 

  • فرم ساز قوی

در هر سازمانی اسناد و مدارکی وجود دارند که در قالب نامه نگهداری نمی شوند. برخی از این اسناد و مدارک فرم های سازمانی هستند. یک نرم افزار اتوماسیون اداری خوب سیستمی است که بتواند به راحتی این فرم ها را طراحی و مدیریت نماید. برای مثال شما در سازمان خود فرم های مرخصی، فرم خروج کالا از انبار، فرم سفارش کالاو… را دارید و هرکدام از این فرم ها فرایند و روال های خود را دارد.
با استفاده از اتوماسیون اداری به راحتی می توانید این فرم ها را مدیریت کرده و به گردش بیاندازید.

 

  • پشتیبانی قوی و پاسخگو

مهمترین قسمت از  ویژگی های یک نرم افزار اتوماسیون می توان به ارائه خدمات پشتیبانی نرم افزار اشاره کرد. در حقیقت یک سیستم اتوماسیون بدون ارائه خدمات پس از فروش قوی ارزش خاصی ندارد و به سختی قابل استفاده می باشد. بنابراین اتوماسیون اداری که ارائه خدمات پشتیبانی آن توسط یک شرکت حقوقی و تیم فنی قوی ارائه می شود می تواند انتخاب مناسبی برای سازمان شما باشد.

نحوه سفارش و قیمت نرم افزار اتوماسیون اداری: 

جهت خرید یا دریافت قیمت نرم افزار اتوماسیون اداری می توانید وارد وب سایت https://yeganehsoft.com  شوید و روی دکمه درخواست دمو کلیک کنید. یا با شماره 22466748و22469490 – 021 تماس بگیرید و درخواست مشاوره و دمو نمایید.

 

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : قابلیت و امکانات یک نرم‌افزار اتوماسیون اداری تحت وب

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *