اتمام زمان ثبت نام اینترنتی ساپیا نزدیک است

ثبت نام اینترنتی ساپیا

ثبت نام اینترنتی ساپیا | همانطور که می دانید در بازارخودرو های داخلی این روزها غوغایی بر سر قیمت خودرو ایجاد شده است که هر کسی با قیمت دلخواه خود اقدام به فروش اتومبیل می نماید. در این میان کمپانی سایپا به منظور کاهش این شرایط نابسامان قیمت در بازار خودرو تصمیم گرفت که یک سیستم فروش اینترنتی فراهم نماید تا تعداد زیادی خودروی صفر به بازار تزریق نماید.

فروش اینترنتی محصولات سایپا

کمپانی خودروسازی سایپا از ساعت ۱۰ صبح روز چهارشنبه طرح پیش‌فروش اینترنتی 50 هزار خودرو شامل محصولات این کمپانی نظیر پراید، تیبا، ساینا، وانت پراید و پادرا آغاز نمود. بر اساس آمار و ارقام منتشر شده از سوی این کمپانی تا ساعت 12 امروز (روز پنج شنبه) بیش از 48 هزار دستگاه خودرو به صورت اینترنتی ثبت‌ نام شده است. لازم به ذکر است که اکنون ظرفیت ثبت‌ نام خودروهای خانواده پراید، تیبا و ساینا کامل شده است و فقط قابلیت ثبت‌ نام خودروهای وانت پراید و همچنین وانت نیسان وجود دارد.

ثبت نام اینترنتی ساپیا

براساس اطلاعیه ی سایپا از ساعت 10 صبح روز چهارشنبه تا ساعت 9 صبح پنج شنبه تعداد 75 میلیون و 187 هزار و 163 بازدید از سایت فروش سایپا ثبت گردیده است که در این بازه ی زمانی تعداد 1 میلیون و 881 هزار و 285 نفر هم وارد صفحه اصلی وبسایت فروش این کمپانی شده‌ اند. اکنون گویا این زمان رو به پایان می باشد و تعداد 50 هزار خودروی این کمپانی برای فروش اینترنتی رو به پایان می باشد.

مطالب مرتبط

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید …

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  کاهش قیمت پراید به زیر 30 میلیون تومان

نظرات در مورد : اتمام زمان ثبت نام اینترنتی ساپیا نزدیک است

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *