آی واچ تا آخر سال آینده رو نمایی نخواهد شد

 

انتظار ها از این می رود که اپل بتواند در مراسم پیش رو بعد از رونمایی های خود به فروش خوبی برسد. ولی به نظر شما اپل می خواهد فقط از آیفون 6 رو نمایی کند؟

این شرکت می خواهد در این مراسم از دو سری 4.7 اینچی و 5.5 اینچی آیفون رو نمایی کند. البته آیپد ایر 2 هم در این لیست وجود دارد. ولی انتظار ها از این می رفت که اپل در کنار این محصولات از محصولات دیگری هم رو نمایی کند که مثل اینکه چنین چیزی به واقعیت نپیوسته است. چون قرار بود اپل از ساعت مچی رو نمایی کند .

که این این شرکت چند روز پیش به تمام این صحبت ها پایان داد و به کاربرانش این پیام را ابلاغ نمود که قصد ندارد تا اواخر سال 2015 از ساعت هوشمند خود رو نمایی کند.

برخی ها علت این کار اپل را مشکل در بودجه ی این شرکت می دانند و برخی دیگر هم شایعه کرده اند که اپل سال 2015 را فقظ بهانه کرده و می خواهد تولید ساعت هوشمند را کلا متوقف کند.(به نظر ما اگر واقعا چنین باشد و تولید متوقف شود زمینه مناسبی برای دلالان پیش می آید ، زیرا آنان می توانند محصولات نو موجود در بازار را با قیمت های بیشتر به فروش برسانند)

به نقلی از سایت The Verge اپل در نظر دارد تا سال 2015 فقط روی محصول جدیدش یعنی آیفون 6 و آیپد ایر2 تکیه کند تا محصولاتش با کیفیت بالا تری به بازار عرضه شوند.

به گفته ی اپل ، این شرکت می خواهد تا اواخر سال آینده ساعت آی واچ خود را رو نمایی نکند تا بعد از فروش آیفون ها و آیپد ایر 2 سود حاصل از این دستگاه ها را در تولید آی واچ به کار گیرد. چون به گفته ی مشاور مالی این شرکت اپل این روز ها در وضعیت نسبتا بهرانی به سر می برد و منتظر فروش آیفون است.

به نظر شما آیا دلیل دیگری دارد که اپل تولید آی واچ را متوقف کرده است؟

کلمات کلیدی : توقف رونایی آی واچ , I watch , آی واچ , ساعت هوشمند اپل , توقف تولید اپل , عدم تولید آی واچ , رونمایی نشدن , تولید آی واچ 

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  سری دوم ساعت هوشمند اپل در راه است

نظرات در مورد : آی واچ تا آخر سال آینده رو نمایی نخواهد شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *