آیپد و مک بوک با نمایشگر اولد سال آینده از راه می رسند

در حال حاضر تنها دستگاه های OLED اپل آیفون و اپل واچ هستند. با این حال شایعاتی وجود دارد مبنی بر اینکه اپل در واقع می تواند به LED های کوچک برای محصولات دیگر خود دامن بزند ، به همین دلیل است که باید بگوییم برای شنیدن شایعه جدید DigiTimes که ادعای خلاف دارد ، کمی تردید داریم.

طبق DigiTimes ، ظاهراً اپل قصد دارد iPads و MacBooks OLED را در سال 2022 عرضه کند. اگر این واقعیت داشته باشد ، این برای محصولات مینی LED آنها به چه معناست؟ آیا این بدان معناست که محصولات مینی LED آنها اساساً فقط یک سال قبل از تعویض فرصت خواهند داشت یا اینکه اپل به طور کامل از مینی ال ای دی ها صرف نظر می کند؟

یکی از دلایل اصلی اینکه اپل هنوز به iPads و MacBooks خود صفحه نمایش OLED نداده است ، به دلیل هزینه است. ایجاد یک صفحه نمایش OLED در آن اندازه گران خواهد بود و این هزینه ها بدون شک به مشتریان منتقل می شود ، به همین دلیل شایعات حاکی از آن است که اپل می تواند مسیر mini LED را طی کند.

همانطور که گفته شد ، این احتمال وجود دارد که این شایعه درست باشد. اپل می تواند نمایشگرهای OLED را برای محصولات رده بالاتر و پیکربندی های خود نگه دارد ، در حالی که از LED های کوچک می توان برای مدل های پایه استفاده کرد. در هر صورت ، هیچ چیزی تأیید نشده است ، بنابراین هنوز امید خود را برآورده نکنید.

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  تغییر اندازه فونت ‌های سیستم در آیفون یا آیپد

نظرات در مورد : آیپد و مک بوک با نمایشگر اولد سال آینده از راه می رسند

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *