آیپد مینی 2 دارای رنگ طلا و اثر انگشت

تقریبا یک ماه پیش بود که اپل تلفن های جادویی هوشمند خودش را معرفی کرد اما چیزی که بیشتر به این تلفن ها خودنمایی میکرد یکی استفاده از سنسور اثر انگشت برای امنیت بیشتر گوشی بود و دیگری معرفی رنگ بندی های جالب برای اولین بار بود که قبلا اپل فقط از چند رنگ به خصوص استفاده میکرد.

ipad_mini_2_touchid

حالا نوبت به یکی از تبلت های معروف اپل آیپد مینی 2 میرسد . تصاویری که در اینترنت منتشر شده است نشان می دهد که رنگ این تبلت طلایی رنگ و دارای سنسور اثر انگشت بر روی همان دکمه اصلی تبلت است که میتوان همراه با صفحه نمایش 9.7 اینچی و همراه با اثر انگشت و روکش طلایی رنگ تبلت لذت کافی را برد.

این تصویر توسط یکی از سایت های چینی منتشر شده است . البته این تبلت از صفحه نمایش Retina بهره نمی برد در عوض دارای رزولوشن 1024×768 است که از پردازنده A7 و رم حافظه 1GB استفاده میکند.

ipad_mini_2_touchid1

به نظر خیلی از کارشناسان فناوری اطلاعات اگر اپل این تبلت را به صفحه نمایش Retina مجهز میکرد بسیار خوب و عالی می شد. که باید اپل اگر تبلتی مثلا با 1GB را وارد بازار میکند تبلت جدید باید از تبلت قبلی بهتر باشد و دارای حافظه بیشتر مثلا 2GB باشد.

اما به نظر میرسد با این روکش طلا و مخصوصا استفاده از اثر انگشت در این تبلت جای امیدواری است که فروش اپل بیش از پیش زیادتر و بر طرفداران این شرکت افزوده شود.

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  آموزش استفاده از برنامه Hotspot در آیپد مینی و ایر

نظرات در مورد : آیپد مینی 2 دارای رنگ طلا و اثر انگشت

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *