آیپد جدید شرکت اپل 22 اکتبر رونمایی خواهد شد

آیپد جدید شرکت اپل 22 اکتبر رونمایی خواهد شد
آیپد جدید شرکت اپل 22 اکتبر رونمایی خواهد شد
آیپد جدید شرکت اپل 22 اکتبر رونمایی خواهد شد

کمپانی اپل در یک رویداد مطلوعاتی در تاریخ 22 اکتبر 2013 یکی از محصولات جدید خود از سری آیپد را معرفی خواهد کرد. این رویداد مطبوعاتی در شهر سانفرانسیسکو برگزار خواهد شد ، بر اساس شایعاتی که قبلا در فضای رقابتی پخش شده بود احتمالا شرکت اپل در این رویداد از  iPad 5  و iPad mini 2 رونمایی کند ، این رویداد مطبوعاتی یک اتفاق جالب برای شهر سانفرانسیسکو خواهد بود ؛ در این رویداد شهر سانفرانسیسکو زیبایی های خود را به رخ طرفداران کمپانی اپل خواهد کشید.

این احتمال هم وجود دارد که در این رویداد مطبوعاتی از مک بوک جدید اپل و OS X 10.9 Mavericks هم رونمایی شود ، در حقیقت کمپانی اپل برای راضی نگه داشتن طرفدارانش سعی دارد در این رویداد رقابتی دست پر ظاهر شود ، پس از ترک پدر معنوی اپل یعنی استیو جابز شرکت اپل یکه تازی در میدان رقابت را با رقبای خود تقسیم کرده است ، استیو به عنوان یک پدر معنوی و یک چهره کاریزماتیک  و جذاب برای طرفداران اپل بود.

iPad 5  و iPad mini 2 نسخه های ارتقا یافته مدل های قبلی اپل می باشد ، شرکت اپل سعی کرده است در این مدل های خود تفاوت های بخصوصی را نسبت به مدل های قبلی در محصولاتش بگنجاند ، در 22 اکتبر صحت تمامی این شایعات معلوم خواهد شد.

براساس آخرین اطلاعات رسیده از طرف مسئولان اپل ، این کمپانی در طراحی دو تبلت جدید خود از ویژگی های موجود در آیفون 5S استفاده کرده است ، یکی از این ویژگی ها استفاده از حسگر اثر انگشت می باشد ، احتمالا اپل در دو تبلت جدید خود همچون گوشی های هوشمند جدید خود از تکنولوژی حسگر اثر انگشت استفاده کرده است ، متاسفانه اطلاعات دقیقی از ویژگی های دقیق این دو تبلت منتشر نشده است ،.

راستی به نظر شما کمپانی اپل در این رویداد کدام تکنولوژی های خود را رونمایی خواهد کرد؟

OS X 10.9 Mavericks

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  هواوی میت 8 در شهریور ماه رونمایی می شود + جزئیات

نظرات در مورد : آیپد جدید شرکت اپل 22 اکتبر رونمایی خواهد شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *