آیفون 8 و آیفون ایکس از 24 شهریور پیش فروش می شود

آیفون8

پیش فروش آیفون 8 و آیفون ایکس در تاریخ 24 شهریور: گزارش های منتشر شده است که نشان می دهند پیش فروش مدل های آیفون 8 و آیفون ایکس اپل تنها  سه روز پس از معرفی آیفون های 2017  آغاز خواهد شد. 

آیفون8 و آیفون ایکس

از رسانه ای آلمانی گزارش جدیدی نشان میدهد که تنها بعد از سه روز معرفی آیفون های 2017 ، آنها در 24 شهریور ماه پیش فروش خواهند شد.

 آیفون های 2017 طبق اطلاعات منتشر شده قرار است شامل سه مدل آیفون8 و آیفون8 پلاس و آیفون ایکس باشند. البته پیش تر ها هم قرار بود به صورت رسمی این گوشی ها در تاریخ 31 شهریور پیش فروش شوند.

طبق برنامه ریزی های اپل : 21 شهریور معرفی سه گوشی در سالن تئاتر استیوجابر ، 24شهریور آغاز پیش فروش ، 31 شهریور آغاز فروش به صورت رسمی 

آیفون 8 و آیفون ایکس : 

پیش فروش آیفون ایکس که دارای نمایشگر اولد است در ابتدای کار به صورت محدود خواهد بود و تنها بین 2 تا 4 میلیون دستگاه را از این گوشی به بازار وارد می کند. 

آیفون ایکس قرار است با سه مدل 64 ، 256 ، 512 گیگابایتی وارد بازار شود و قیمتی ۹۹۹، ۱۰۹۹ و ۱۱۹۹ دلار باشد . همچنین مشخصاتی شامل نمایشگر بدون حاشیه با فناوری اولد ، شارژ بی سیم ، تشخیص چهره ، سیستم دوربین دوگانه خواهد داشت.

البته باید دقت داشته باشیم که هنوز این خبرها به صورت رسمی نخواهد بود و شاید در حد شایعه باشند  اما تنها چند روز دیگر تا زمان معرفی محصولات 2017 اپل خواهیم داشت و هنوز نمی دانیم که این گوشی ها دقیقا با چه نامی خواهند بود در هر صورت باید منتظر 24 شهریور باشیم که مشخص شود این آغاز پیش فروش صحت دارد یا خیر…..

نظرتان را در مورد عرضه گوشی های آیفون 8 و آیفون ایکس در قسمت دیدگاه ها با ما در میان بگذارید .

در صورتی که می خواهید از جدیدترین اخبار آگاهی داشته باشید با زوم تک همراه باشید

 

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  هزینه تولید هر آیفون 6 اس 234 دلار بر آورد شده است

نظرات در مورد : آیفون 8 و آیفون ایکس از 24 شهریور پیش فروش می شود

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *