آیفون 7 در صدر جدول پر فروش ترین گوشی های 2017

آیفون7

آیفون 7 پر فروش ترین گوشی نیمه اول سال 2017 شناخته شد.

با توجه به گزارشی که IHS Markit منتشر کرده است ، آِیفون 7 به عنوان پر فروش ترین گوشی هوشمندی که در نیمه اول سال 2017 لقب گرفت.

آیفون 7 به عنوان یکی از جدیدترین گوشی های شرکت اپل می باشد که با جدیدترین نسخه سیستم عامل اختصاصی اپل با عنوان IOS10 به بازار وارد شد.از نظر طراحی این محصول با محصولات گذشته آیفون تفاوت چندان زیادی ندارد ولی اپل با حذف جک 3.5 میلی‌متری هدفون به باریک تر کردن این گوشی کمک کرده است و یکی از تفاوت های بزرگ این نسل بهره گیری از بدنه ی ضد آب آن می باشد.

برای علاقه مندانی که دوست دارند با آیفون 7 به موسیقی گوش بدهند هدفونی با کانکتور  لایتنینگ در نظر گرفته شده است.در این مدل از گوشی های هوشمند اپل شاهد افزایش ظرفیت تا  256 گیگابایت هستیم.

اپل آیفون7هم اکنون آیفون 7 به عنوان یکی از پرفروش ترین گوشی های نیمه اول سال 2017 شناخته شده که توانسته است در صدر جدول باشد.

بعد از آیفون 7 ، آیفون 7 پلاس که گوشی هوشمند هم نسل آن می باشد جایگاه دوم را به خود اختصاص داده است  و در جایگاه سوم گوشی Samsung Galaxy Grand Prime Plus قرار داشته است.

به ترتیب جایگاه چهارم  گوشی آیفون 6 اس و جایگاه پنجم و ششم به  دو گوشی نسل جدید سامسونگ یعنی گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس هستند که هر دو این گوشی ها در بهار 2017 به بازار عرضه شدند.

جالب است بدانید که در این لیست از پر فروش ترین گوشی های نیمه اول سال 2017 به صورت مجموع 4 گوشی از شرکت اپل ، 5 گوشی از شرکت سامسونگ و 1 گوشی از شرکت Oppo می باشد.

وجود این آمارها نشان میدهد که شرکت سامسونگ به عنوان اولین شرکت قدرتمند و شرکت اپل به عنوان سومین شرکت قدرتمند در ساخت گوشی هوشمند در دنیا می باشند.

در ادامه با زوم تک همراه شوید….

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  آیا شما واقعا به یک گوشی هوشمند چند ده میلیونی لاکچری نیاز دارید؟

نظرات در مورد : آیفون 7 در صدر جدول پر فروش ترین گوشی های 2017

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *