آیفون 7 باریک تر از همیشه؛ پورت هدفون حدف میشود

آیفون 7 باریک تر از همیشه؛ پورت هدفون حدف میشود

در چند روز اخیر چندین بار از ویژگی های جدید آیفون 7 گفتیم و در آخرین آنها از اصلی ترین ویژگی های آیفون 7 خبر دادیم. اکنون یکی از منابع معتبر نزدیک به اپل اعلام کرده است که برای کاهش ضخامت یک میلی متری در آیفون 7 جک هدفون وجود نخواهد داشت.

اطلاعات تازه توسط وبلاگ ژاپنی Macotakara  ارائه شده است که با توجه به منابع معتبری که در اختیار دارد، به باریک تر شدن نسل بعد آیفون به وسیله حذف جک هدفون 3.5 میلی متری اشاره داشت. اگر این اقدام صورت بپذرید، شاهد کاهش ضخامت یک میلی متری آیفون 7 در مقایسه با آیفون 6 خواهد بود. شکل بدنه و سایز صفحه نمایش تغییری نخواهد داشت اما با وجود حذف این قطعه باید برای عرضه شدن باریک ترین آیفون آماده باشیم. اگر جک هدفون حذف شود، به نظر میرسد که اپل در حال کار بر روی بلوتوث یا پورت لایتینگ برای آیفون بعدی است.

بر اساس دانسته های قبلی اگر جک هدفون 3.5 میل متری در دستگاه به کار رود، کاهش ضخامت آن از یک حد مشخص تجاوز نخواهد کرد چرا که این پورت بر اساس استاندارد های جهانی تایین شده است و در این حالت، باریک کردن گوشی با وجود این پورت امکان پذیر نخواهد بود. همانطور که گفتیم، اپل احتمالا از پورت لایتنینگ سال پیش معرفی کرده بود در آیفون 7 استفاده خواهد کرد.

منبع: 9to5mac

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  موفقیت آیفون 13 ابهام برانگیز است!

نظرات در مورد : آیفون 7 باریک تر از همیشه؛ پورت هدفون حدف میشود

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *