چگونه در آیفون یاداشت های خصوصی قرار دهیم؟

آیفون

آیفون : تمامی دستگاه های هوشمند دارای یک سری بخش هایی هستند که کاملا امنیتی بوده و تنها با ورود کد امنیتی و یا استفاده از اثر انگشت شخص کاربر قابل دسترسی می باشد و افراد غیر مجاز نمی توانند به آن دسترسی پیدا کنند. گوشی ها و آیپد های کمپانی اپل نیز دارای چنین ویژگی هایی هستند و اگر بخواهید یک یادداشت خصوصی داشته باشید، می توانید آن را با استفاده از کدهای امنیتی از دسترس افراد غیر مجاز خارج نمایید.

به تمامی کاربران دستگاه های اپل پیشنهاد می شود که برای افزایش امنیت یاد داشت های خود علاوه بر قفل امنیتی اولیه ی خود دستگاه یک قفل دیگری را از طریق خود برنامه ی Note فعال نمایند و این روش در iOS 11 به صورت زیر اجرا می شود:

  1. در آیفون خود برنامه ی Notes را اجرا کرده و با قرار دادن انگشت خود به روی آن و کشیدن این یادداشت به سمت چپ گزینه هایی برای شما فعال می شود.
  2. از روی سه آیگون نشان داده شده، به روی آیکون خاکستری قفل کلیک کنید.
  3. در این مرحله صفحه ای به شما نشان داده می شود که می توانید رمز دلخواه خود را وارد نموده و برای تایید رمز به روی گزینه ی “Done” کلیک نمایید.
  4. وقتی به صفحه ی یادداشت های خود بازگردید، خواهید دید که قفل یادداشت مورد نظر شما باز است و در اینجا باید از پایین صفحه گزینه ی “Lock Now” را انتخاب کرده تا متن شما قفل گردد و پیش نمایش آن حذف می گردد.

برای اینکه بخواهید قفل را حذف کنید تنها باید مرحله ی 1 را تکرار کرده و دوباره به روی آیکون قفل کلیک نمایید.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  گوشی خود را دیاگ بزنید ! | روش های عیب یابی گوشی های هوشمند

نظرات در مورد : چگونه در آیفون یاداشت های خصوصی قرار دهیم؟

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *