آیفون های 2019 اپل از مودم های اختصاصی این کمپانی بهره خواهند برد

آیفون های 2019

در دنیای گوشی های هوشمند که کمپانی های مختلف با یکدیگر در حال رقابت هستند، باید طوری رفتار کنند تا اطلاعات سخت افزاری آن ها پیش از رونمایی به بیرون درز نکند و سایر کمپانی ها بتوانند نوآوری آن ها را سریع تر کپی کرده و به بازار عرضه نمایند. با تمامی این تفاسیر کمپانی اپل تصمیم دارد تا بسیاری از سخت افزارهای خود را به صورت اختصاصی تولید نماید.

آیفون های 2019

طبق گزارش انتشر یافته از سوی یکی از منابع آگاه و نزدیک به کمپانی اپل، مهندسان کوپرتینویی در حال فعالیت بر روی پروژه‌ ای هستند که در نزدیکی کالیفرنیای شمالی در حال آغاز می باشد. چند ماهی است که کمپانی اپل در سن‌ دیگو، محلی که این کمپانی تیم Wireless Architecture را در آن مستقر نموده است، در حال استخدام مهندسان این حوزه می باشد. بر اساس داده های ارائه‌ شده، به علت پیچیدگی بسیار بالای مودم‌ های وایرلس، احتمال دارد کمپانی اپل به منظور تجهیز سری جدید آیفون ها به این دسته از مودم‌ ها، 3 سال زمان صرف نماید.

آیفون های 2019

کمپانی اپل پیش از این اعلام نموده بود که تصمیم دارد تا مودم های 5G را همراه با مودم های کمپانی اینتل در سال 2020 میلادی تولید نماید، در نتیجه انتظار داریم تا نخستین گوشی آیفون هماره با مودم های ساخت خود این کمپانی در سال 2021 میلادی به بازار عرضه گردند. اساسا طراحی مودم های اختصاصی کمپانی اپل را باید در جهت سایر فعالیت های این کمپانی دانست. کمپانی اپل از قبل نیز پردازنده های اختصاصی بسیاری را طراحی نموده است که شامل پردازنده‌ های سری A در گوشی های آیفون، پردازنده‌ های سری S در اپل واچ، پردازنده های بی‌سیم سری W در ایرپاد (AirPods) و هدفون‌ های Bits و پردازنده‌ های کمکی T در مک‌ بوک های جدید این کمپانی می باشند.

 

مطالب مرتبط

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید …

 

منبع: macrumors

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : آیفون های 2019 اپل از مودم های اختصاصی این کمپانی بهره خواهند برد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *