آیا واقعاً اپلیکیشن‌ها می‌توانند به کودکان در یادگیری زبان کمک کنند؟

بازی

از آنجایی که استفاده از اپلیکیشن‌های آموزشی چه در مدرسه و چه در خانه به امری عادی تبدیل شده است، طبیعی است که والدین در مورد اپلیکیشن‌هایی که برای بازی و یادگیری دانش فرزندان خود انتخاب می‌کنند، سؤالات و نگرانی‌های زیادی داشته باشند. نگرانی‌هایی که معمولا والدین مطرح می‌کنند، غالباً حول چگونگی اطمینان از مناسب بودن محتوای اپلیکیشن‌ها برای فرزندانشان است. آنها مدام نگران این هستند که بدانند چگونه باید از فرزندان خود برابر محتوای این اپلیکیشن‌ها مراقبت کنند تا هم بتوانند از فناوری بهترین بهره را ببرند و و هم اینکه از آن ضربه نبینند. همچنین آنها در مورد مدت زمان استفاده از اپلیکیشن های آموزش زبان انگلیسی نیز مدام سؤال دارند و نمی‌دانند چه مقدار زمان را کودکشان باید پای این اپلیکیشن‌ها بگذرانند.

ما در این مقاله قصد داریم تا به این سؤالات پاسخ دهیم چرا که به کودکان بسیار اهمیت می‌دهیم و می‌خواهیم این اطمینان را به والدین آنها بدهیم که آنها از فرصت‌های یادگیری که فناوری و اپلیکیشن های آموزشی برای یادگیری زبان انگلیسی برای آنها فراهم کرده، بیشترین بهره را می‌برند. بیشتر برنامه نویسان زمانی که این اپلیکیشن‌ها را طراحی می‌کنند، همه این سؤالات و موارد مهم دیگر را در نظر می‌گیرند و در نهایت، اهمیت آنها به نگرانی‌های والدین و همچنین افزایش میزان دانش کودکان باعث به وجود آمدن بهترین و کاربردی‌ترین اپلیکیشن‌های یادگیری خصوصا در زمینه زبان انگلیسی شده است.

آیا فناوری و اپلیکیشن‌ها می‌توانند به کودکان در یادگیری کمک کنند؟

بازی

مدت طولانی است که بیشتر والدین درگیر مشکلی به نام استفاده بیش از حد از ابزارها آنلاین توسط کودکانشان هستند و آنها دوست دارند بدانند که بهترین زمان برای استفاده از این دستگاه‌ها چقدر است. در حال حاضر تحقیقات بیشتر و بیشتری در حال انجام است و تمام آنها نشان می‌دهند که ابزارهای آنلاین و اپلیکیشن‌ها مزایای بسیاری برای کودکان دارند و در مورد اپلیکیشن‌های آموزشی نیازی به سخت‌گیری نیست.

همچنین لازم به ذکر است که برنامه نویسان حرفه‌ای و خوب که در زمینه طراحی اپلیکیشن فعالیت دارند، در حین ساخت و طراحی بهترین اپلیکیشن‌های IOS برای آموزش زبان انگلیسی به کودکان، تمام مراحل را با دقت بررسی و آزمایش می‌کنند تا از مثبت بودن این اپلیکیشن‌ها مطمئن شوند. این روند در طراحی و ساخت اپلیکیشن همچنین به برنامه نویسان کمک می‌کند تا بتوانند در زمان‌های مختلف این برنامه‌ها را به روز رسانی کنند. به این ترتیب، اگر كودكان با این اپلیکیشن‌ها ارتباط برقرار می‌كنند و برای آنها مفید است، توسعه دهندگان می‌توانند فیدبک مثبت از طراحی خود دریافت کنند و از آن در طراحی اپلیکیشن‌های آینده خود استفاده می‌کنند.

چگونه والدین می‌توانند مطمئن شوند که یک اپلیکیشن آموزش زبان برای کودکان مناسب است؟

خبر خوب برای والدین این است که، در لیست بهترین اپلیکیشن ها برای آموزش زبان انگلیسی به کودکان وب‌سایت زینسی می‌توانید با اطمینان اپلیکیشن را انتخاب کنید، چرا که اپل و گوگل آنها را از نظر محتوای مناسب سن کودکان بررسی کرده‌اند.

جدا از آن، بهترین راه برای اطمینان از انتخاب محتوای مناسب و کودک پسند، انتخاب یک برند معتمد است. برندهای معروف در ارائه اپلیکیشن‌های آموزش زبان کودکان با ارائه محتوای نامناسب یا تبلیغات اعتبار خود را به خطر نمی‌اندازند.

اگر در انتخاب اپلیکیشن آموزشی برای کودک خود شک دارید، همیشه می‌توانید از وب‌سایتی استفاده کنید که در انتخاب محتوای مناسب برای کودکان تخصص دارد، مانند زینسی که اپلیکیشن‌های ارائه شده در این وب‌سایت همگی مورد تأیید هستند و شما می‌توانید با اطمینان بهترین آن را برای کودک خود انتخاب کنید.

بازی

سرانجام، غیر از محتوای خوب برای کودک شاخص دیگری نیز برای انتخاب اپلیکیشن وجود دارد و آن هم رابط کاربری آن است که باید توسط کودکان آزمایش شده باشد. این آزمایش تنها در مورد زیبایی اپلیکیشن نیست، بلکه در مورد آزمایش کار با اپلیکیشن است که کودک باید در استفاده از آن بسیار راحت باشد و با مشکل مواجه نشود. به عنوان مثال، برنامه نویسان باید برای طراحی بازی‌های این اپلیکیشن‌ها به گونه‌ای بازی‌ها را طراحی کنند که برای کودک خیلی سخت نباشد؛ اگر قرار است با جمع کردن امتیاز سطح دانش او در یادگیری زبان بالاتر برود، این امکان برای او راحت باشد.

کودکان چه مدت و هر چند وقت یک بار باید از یک اپلیکیشن آموزشی مانند آموزش زبان استفاده کنند؟

خب پاسخ دادن به این سؤال کمی سخت است، چرا که یادگیری در کودکان سطوح متفاوتی دارد و باید دید که روند یادگیری و لذت بردن از اپلیکیشن در کودکان به چه اندازه است. خوشبختانه برای والدین، ​​ساده‌ترین راه برای تشخیص مناسب بودن اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی برای کودک این است که به کودک اجازه دهید مدتی با اپلیکیشن کار کند تا بتوانید بفهمید که چه اندازه او در یادگیری پیشرفت داشته است.

یک اپلیکیشن آموزشی خوب سبک آموزشی متفاوتی برای کودک فراهم می‌کند و همچنین به یادگیری او سرعت می‌دهد. بعضی از کودکان با دقت و توجه بسیار زبان را یاد می‌گیرند، در مورد پاسخ‌هایشان در بازی‌های اپلیکیشن بیشتر زمان می‌گذارند و سعی می‌کنند تا زبان را با گذاشتن زمان بیشتری فرا بگیرند. در مقابل کودکانی نیز هستند که سریع‌تر در انتخاب پاسخ‌های صحیح عمل کنند. در نهایت اپلیکیشن‌‌های آموزشی زبان برای کودکان باید بتوانند سطوح مختلفی از سرعت یادگیری در کودکان را پوشش دهند.

سخن پایانی

اپلیکیشن‌ها امروزه بیشترین استفاده را در میان کودکان و بزرگسالان دارند و به این خاطر می‌توانند بهترین گزینه برای یادگیری باشند. بهترین اپلیکیشن‌های آموزش زبان انگلیسی به کودکان که هم برای IOS و هم برای اندروید در دسترس هستند، از فیلتر گوگل و اپل در مورد محتوا رد شده‌اند، به این خاطر می‌توانید با اطمینان کامل این اپلیکیشن‌ها را برای کودکان خود تهیه کنید و زبان را به شکل اصولی به آنها یاد دهید. زینسی نیز همیشه وب‌سایتی مطمئن برای تهیه اپلیکیشن‌ها بوده است و شما نیز می‌توانید با اطمینان از اپلیکیشن‌ها معرفی شده در زینسی برای آموزش زبان به کودکان خود استفاده کنید.

منبع: وب سایت زینسی

پایان رپورتاژ آگهی /

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : آیا واقعاً اپلیکیشن‌ها می‌توانند به کودکان در یادگیری زبان کمک کنند؟

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *