آیا نسخه جدید گلکسی A سامسونگ با پردازنده اسنپدراگون 845 تولید خواهد شد ؟

گلکسی A سامسونگ

گلکسی A سامسونگ | پس از معرفی پرچمداران کمپانی های اپل و سامسونگ برخی از کاربران این سوال در ذهنشان پیش آمده است که بعد از گذشت این مدت و میزان پیشرفت گوشی های هوشمند و به خصوص پرچمداران، آیا گوشی های میان رده با همان تکنولوژی های چندسال گذشته رونمایی خواهند شد؟ آیا کمپانی ها تصمیم ندارند در مواردی از پردازنده های پرچمدار در این گوشی ها استفاده نمایند؟

گلکسی A سامسونگ

یکی از کمپانی هایی که پس از معرفی هر پرچمدار اقدام به معرفی گوشی های میان رده می نماید، کمپانی کره ای سامسونگ می باشد. لازم به ذکر است که گوشی های میان رده ی این کمپانی نیز به اندازه ی گوشی های پرچمدار طرفداران خود را دارد و به نوعی می توان گفت در رده ی گوشی های محبوب دنیا قرار می گیرند. مدت‌ زیادی است که در بازار گوشی‌ های هوشمند شاهد رقابت‌ های بسیار زیادی میان کمپانی های مختلف هستیم و آنگونه که از شایعات جدید مشخص است، کره‌ ای‌ ها تصمیم دارند تا رقبای خود را در بازار گوشی های میان‌ رده‌ ها به‌ چالش دعوت نمایند.

گلکسی A سامسونگ

کمپانی کره ای سامسونگ همین اواخر به‌ طور رسمی اعلام نموده است که در نسخه ی جدید گوشی‌ های میان‌ رده‌ی خود شامل سری A ، تصمیم دارد که بعضی از قابلیت های جدید که نمونه‌ های آن‌ ها را تنها در پرچمداران مشاهده می کنیم، قرار دهد. قبلا شنیده بودیم که سامسونگ قصد دارد 19 مهرماه سال جاری یعنی برابر با 11 اکتبر 2018 از گوشی میان‌ رده‌ ی جدید خود رونمایی به عمل آورد.

اخیرا یک منبع داخلی ادعا نموده است که کمپانی سامسونگ تصمیم دارد به‌ زودی اولین قدم خود را به منظور عملی‌ کردن این استراتژی، بردارد؛ بر اساس توضیحات منتشر شدخ از این منبع، نسخه ی جدید گوشی‌ های سری گلکسی A سامسونگ قرار است تا برای پردازش کارها، از تراشه‌ ی Snapdragon 845 کوالکام بهره مند گردد.

 

مطالب مرتبط

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید …

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  آیا ساعت هوشمند سامسونگ گلکسی گیر اس 2 با آیفون کار میکند؟

نظرات در مورد : آیا نسخه جدید گلکسی A سامسونگ با پردازنده اسنپدراگون 845 تولید خواهد شد ؟

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *