آیا مایکروسافت قصد دارد از یک گوشی اندرویدی رونمایی به عمل آورد؟!

مایکروسافت

همانطور می دانید کمپانی مایکروسافت که خالق سیستم عامل ویندوز می باشد، این چهارچوب را نیز در گوشی های هوشمند خود تاکنون حفظ نموده بود ولی گویا این کمپانی تا به امروز نتوانسته از طریق سیستم عامل خود به شرایط پایداری دست پیدا کند و تصمیم به ارائه ی یک گوشی هوشمند با سیستم عامل اندروید دارد. اگر به خاطر داشته باشید، کمپانی نوکیا نیز از سیستم عامل جاوا در ابتدا به سمت ویندوزفون رفت ولی پس از گذشت یک مدت کوتاه اندروید را به عنوان سیستم عامل خود معرفی کرد.

شاید مایکروسافت ظاهرا ارائه ی سرفیس فون ها را حداقل تا سال آینده به تعویق انداخته است ولی دلیل نمی شود که در سال جاری هیچ گوشی جدید رونمایی نکند. بر اساس گزارش منتشر شده، یکی از کارمندان کمپانی مایکروسافت تاکید نموده است که مهندسان این کمپانی  در حال ارائه ی یک گوشی هوشمند مبتنی بر سیستم عامل اندروید می باشند. شاید فکر کنید این خبر یک شایعه ای بیش نیست ولی عرضه گوشی اندرویدی از سوی این کمپانی کاملا منطقی می باشد.

مایکروسافت

در سال هایی که سیستم عامل ویندوز فون هنوز فعال بود و بسیاری از افراد از این سیستم عامل استفاده می کردند، کمپانی مایکروسافت با استفاده از منابع مالکیت معنوی پلتفرم اندروید و دریافت کمیسیون فروش گوشی های هوشمند از سایر شرکت ها سود خوبی دستگیرش شد. به علاوه اپلیکیشن های زیادی را نیز برای کاربران سیستم عامل های اندروید و iOS منتشر کرده بود که قابلیت پرداخت درون برنامه ای داشتند.

در نتیجه ارائه ی گوشی های اندرویدی با برند مایکروسافت و ساخت یک پلتفرم یکپارچه از سخت افزار ها و نرم افزار های کاملا سازگار با آن، ایده ای جذاب به نظر می رسد که خیلی ها به راحتی نمی توانند از آن بگذرند. اگر اطلاعات ارائه شده از سوی این نماینده را نادیده بگیریم اخیرا مطلب دیگری نیز در خصوص توسعه گوشی اندرویدی توسط این کمپانی و حتی از سوی سایر منابع تامین کننده ی گسترده این شرکت که به انتشار اخبار دست اول علاقه بسیاری دارند، انتشار نیافته است. در نتیجه بهتر است زیاد به عرضه این گوشی هوشمند دل نبندیم و منتظر خبرهای دیگر و رسمی تر از سوی این کمپانی باشیم.

بیشتر بخوانید  بهترین اپلیکیشن های سیستم عامل اندروید بخش دوم

 

زوم تک با شما، هر کجا و همه جا …

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : آیا مایکروسافت قصد دارد از یک گوشی اندرویدی رونمایی به عمل آورد؟!

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *