آیا تلگرام پولی خواهد شد؟

تلگرام

اخیرا اخباری منتشر شده است که گویا تلگرام در آینده پولی خواهد شد و همین موضوع نیز سبب شده بسیاری از افراد از این موضوع ناراحت باشند! زیرا تنها پیام رسان کاملی است که کاربران زیادی را جذب کرده است و بسیاری از فعالیت های تجاری نیز از طریق تلگرام فعالیت می کنند و حتی بحث تبلیغات نیز از طریق همین پیام رسان انجام پذیرفته است.

با این حال تلگرام تاکنون به صورت رایگان در اختیار تمامی افراد قرار داشته و هزینه ای از بابت آن دریافت نگردیده است و تنها از حجم اینترنت کاربران استفاده کرده است. اخیرا گویا پاول دورف، مدیر تلگرام نیز در برخی از صحبت های خود اعلام کرده که پیام رسان تلگرام تا به الان به صورت غیر انتفاعی فعالیت کرده است و احتمال دارد از اوایل سال آینده برخی از ویژگی ها و قابلیت های آن به صورت پولی عرضه گردند.

این خبر تاکنون نظرات زیادی را به خود جلب کرده است و سبب گردیده که بسیاری از افراد از هم اکنون به فکر باشند تا یک راه دیگری را برای ارتباط با یکدیگر پیدا کنند. تلگرام یکی از اپلیکیشن های پرطرفداری است که چندی پیش جایگزین وایبر شد و تاکنون نیز بسیاری از کاربران مجازی را به خود جذب کرده است. اکنون باید منتظر باشیم تا ببینیم در آینده مدیرعامل این برنامه ی پرطرفدار قصد دارد چه راه حلی را برای این موضوع اتخاذ نماید.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید….

4.1/5 - (8 امتیاز)

بیشتر بخوانید  آموزش استفاده از تلگرام تحت وب / داشتن چند تلگرام به صورت همزمان

نظرات در مورد : آیا تلگرام پولی خواهد شد؟

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *