آپدیت می 2021 ویندوز 10 منتشر شد

آپدیت می 2021 ویندوز 10 منتشر شد

شرکت مایکروسافت هر از چندگاهی به انتشار آپدیت برای سیستم عامل ویندوز 10 می پردازد. از جمله آنها باید به آپدیت می 2021 این سیستم عامل اشاره داشت که برخی ویژگی را دربرمی‌گیرد.

چند ماهی است که مایکروسافت رسماً آزمایش Windows 10 May 2021 Update را که به عنوان نسخه 21H1 نیز شناخته می شود ، با Windows Insiders در کانال بتا آغاز کرد. این به روزرسانی از نظر فنی هرگز از کانال Dev عبور نکرد ، زیرا این نسخه ها به نسخه خاصی از ویندوز 10 وابسته نیستند و برای نسخه های بعدی ویندوز در یک شاخه توسعه فعال قرار دارند.

امروز ، Windows 10 May 2021 Update برای هر کسی که می خواهد آن را نصب کند در دسترس است و دقیقاً مانند نسخه 20H2 ، این یک بسته فعال کننده ساده است ، به این معنی که هیچ ویژگی جدید واقعی را در رایانه بارگیری نمی کنید. این به روزرسانی به سادگی برخی از ویژگی های موجود را روشن می کند و در این حالت ، چیزهای زیادی وجود ندارد.

ما یک راهنمای کامل داریم که همه موارد جدید در این به روزرسانی را پوشش می دهد ، اما در مورد موارد محدود خلاصه می شود. اول ، Windows Hello اکنون روی سیستم هایی که دارای چندین دوربین دارای قابلیت شناسایی چهره هستند بهتر کار می کند – به عنوان مثال ، اگر لپ تاپی با دوربین Windows Hello به یک مانیتور متصل دارید که دارای یک دوربین Windows Hello داخلی نیز باشد.

گذشته از این ، مایکروسافت برخی از پیشرفت های عملکرد Windows Defender Application Guard را ایجاد کرده است ، از جمله عملکرد بهتر در Robocopy هنگام انتقال پرونده هایی که اندازه آنها بیش از 400 مگابایت است. این همچنین شامل برخی از بهبودها در Windows Management Instrumentation Group Policy Server برای کمک به متناسب کردن سناریوهای کار از راه دور است.

در حقیقت ، کار از راه دور در نتیجه بیماری همه گیر COVID-19 دلیلی است که مایکروسافت به این دلیل ذکر کرده است که چرا فقط یک بسته فعال کننده کوچک را در بهار منتشر می کند ، بنابراین این پیشرفت ها با آن مطابقت دارند. هنوز هم ، این یک بروزرسانی کاملاً هیجان انگیز را ایجاد می کند.

بیشتر بخوانید  6 راهکار عالی برای رفع کرش برنامه در ویندوز 10

اگر می خواهید این به روزرسانی جدید را دریافت کنید ، مایکروسافت بار دیگر از روش جستجوگر استفاده می کند ، به این معنی که شما باید به صورت دستی بررسی کنید که آیا به روزرسانی ها در برنامه تنظیمات وجود دارد و نصب این به روزرسانی را انتخاب کنید ، اگرچه به نظر نمی رسد از این طریق در دسترس باشد روش هنوز برای بارگیری به روزرسانی می توانید از Media Creation Tool یا Upgrade Assistant نیز استفاده کنید. هر دو ابزار را می توان در این صفحه یافت.

به روزرسانی های ویژه ای مانند این نسخه فقط وقتی کاربران مجبور هستند نسخه فعلی آنها به تاریخ پایان پشتیبانی نزدیک شود ، بنابراین به زودی مجبور به نصب آن نخواهید شد. حتی در این صورت ، با مشاهده به روزرسانی بسیار جزئی ، احتمالاً خطر زیادی در نصب آن وجود ندارد.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : آپدیت می 2021 ویندوز 10 منتشر شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *