آپدیت جدید توییتر چه تغییراتی دارد؟

توییتر به زودی برنامه جدیدش را برای ویندوز 10 منتشر میکند که زمانش این هفته تعیین شده است. همچنین آپدیتی برای ورژن iOS ساخته شده که به نظر میرسد توابه تعاملی بیشتری خواهد داشت. از طرفی دیگر، نسخه جدید توییتر برای ویندوز 10، تمرکز بیشتری روی طراحی و ظاهر برنامه دارد.
آخرین نسخه برنامه توییتر برای iOS ( نسخه 6.33 ) بر پایه رابط کاربری برنامه (API ) است که با iOS 8 آمده و اعلان های تعاملی به کاربران میدهد. این موضوع به آن ها اجازه میدهد که از طریق پنل اعلانات توییتی را به به لیست علاقه مندی هایشان اضافه کنند و یا به آن پاسخ بدهند. همه این کار ها را میتوانید زمانی که برنامه ی دیگری در حال اجراست انجام دهید.
این برنامه همچنین کار را برای مشاهده و استفاده از متن هایی که کاربران به عنوان پیش نویس ذخیره کرده بودند، آسان تر کرده است. زمانی که کاربر شروع به نوشتن یک توییت جدید میکند، یک آیکون پر مانند در بالای صفحه نمایش داده میشود که با انتخاب آن، کاربران به توییت های ذخیره شده شان راهنمایی میشوند. آین آپدیت جدید توییتر را میتوانید از اپ استور دانلود کنید.

 

آپدیت جدید توییتر چه تغییراتی دارد؟
آپدیت جدید توییتر چه تغییراتی دارد؟

برنامه توییتر برای ویندوز نیز به روز رسانی شده است. این برنامه با طراحی جدیدی آمده که بیشتر با طراحی خود ویندوز 10 هماهنگ است. لازم به ذکر است که بعد از آپدیت توییتر برای ویندوز 8 در سال 2013، این آپدیت یکی از بزرگترین تغییراتی ست که در برنامه ایجاد شده است. عکس های از صفحه گرفته شده اند نیز یک دکمه “refresh” در کنار دکمه نوشتن توییت جدید نمایش میدهند. هنوز لیست کاملی از تغییرات اعمال شده در دسترس نیست.
ماکروسافت هنوز برنامه آپدیت شده را در اختیار کاربران قرار نداده است، با این حال، ویندوز استور عکس های برنامه جدید را به نمایش گذاشته است. این میتواند نشانه دهنده این موضوع باشد که برنامه به زودی در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. این برنامه قرار است بعد از عرضه ویندوز 10 در اختیار کاربران قرار گیرد. عرضه ویندوز 10 روز چهارشنبه خواهد بود.

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  نحوه دانلود و نصب بروزرسانی می 2019 ویندوز 10

نظرات در مورد : آپدیت جدید توییتر چه تغییراتی دارد؟

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *