آنچه باید در سال 2017 بازی کنید!

اگر تلفن همراهتان پر از بازی های تکراری خسته کننده شده، ما قصد داریم بازی هایی معرفی کنیم تا هرچه بازی از سال قبل دارید پاک کنید و بازی هایی را دانلود کنید که در سال 2017 به عنوان برترین ها ممکن است داشته باشید.

  • Golf Clash

“Golf Clash” در فهرست بازی های 2017 از جدیدترین و پرطرفدارترین بازی ها می باشد. با آن که Golf Clash مدت زیادی نیست که منتشر شده اما در طول مدت انتشار خود موفق عمل کرده و بازیکنان بسیاری را جذب خود کرده است. در این بازی، همانند دیگر بازی های از این قبیل هدف کاملا مشخص است اما سبک بازی متفاوت می باشد. در این بازی برد و باخت با شرط گرفتن و یا از دست دادن سکه وجود دارد. حالت مسابقه این بازی هنوز نیامده است اما در راه است. بنابراین، شما می توانید پیشرفت و توسعه بازی را ببینید.

  • Dead Trigger 2

اگر به بازی در سبک تیراندازی بخصوص بینابین زامبی ها علاقه مند هستید، بازی “Dead Trigger 2” برایتان انتخاب برتری در این زمینه می باشد. بازی Dead Trigger 2 در درازمدت شما را به طور منظم با محتوا و چالش های جدید به روز شده جذب خود خواهد کرد. همچنان که این بازی در فهرست پرطرفدارترین بازی ها در سبک تیراندازی می باشد، هیچ گونه پرداخت نقدی ای درون بازی را شامل نمی شود. شما در طول بازی ماموریت هایی خواهید داشت که در جهت انجام آن قادر به کسب قطعات جانبی و پول نقد به منظور ارتقاء سلاح هایتان می شوید.

  •  Mortal Kombat X 

20 سال از زمان انتشار بازی “Mortal Kombat X” گذشته است و ما شاهد یک نسخه اندروید از این بازی می باشیم. بازی Mortal Kombat X یک بازی بسیار جذاب و مهیج در سبک مبارزه ای می باشد که در واقع جذابیت آن زمان نمی شناسد. روز به روز طرفداران این بازی بیشتر شده و جذابیت بازی به بالاترین سطح از خود می رسد. در واقع، شما در طول بازی حالت ها، سطوح تیم ها وشخصیت های متفاوت را شاهد خواهید بود. و مکانیک حرکت در بازی به صورت ضربه زدن و کشیدن انجام می گیرد.

  •  Keep Kraft

“Keep Kraft” از جدیدترین بازی ها در فهرست برترین ها می باشد که هنوز به طور رسمی منتشر نشده است اما اگر شما علاقه مند به بازی در سبک استراتژی هستید هرگز نباید آن را از دست دهید! هدف شما در طول بازی بسیار ساده است: باید روستایتان را در جهت هدف خود به یک شهرستان رونق گرفته ارتقاء دهید.

همچنان که باید تلاش کنید تا مدیریت هوشمندانه تان خوب انجام گیرد حواستان به افراد هم باشد تا آن ها را شاد و راضی نگه دارید. در کنار این رضایت، باید شهر خود را از طریق فناوری های ممکن امن نگه دارید.

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : آنچه باید در سال 2017 بازی کنید!

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *