آنر 50 لایت شبیه به گوشی Honor X20 است

آنر 50 لایت شبیه به گوشی Honor X20 است

آنر در نظر دارد بزودی گوشی هوشمند آنر 50 لایت را به عنوان عضو اقتصادی خانواده آنر 50 رونمایی کند. تاکنون اطلاعات خاصی از مدل لایت منتشر نشده و به تازگی اولین جزئیات آن فاش شده است.

طبق گفته @RODENT950، گوشی آنر 50 لایت یک هواوی نوا 8 آی است ، اما طراحی آن در واقع آنر X20 خواهد بود. اگرچه ممکن است کمی گیج کننده به نظر برسد ، اما اینطور نیست. هوآوی Nova 8i و Honor X20 در واقع بسیار شبیه به هم هستند. سایز و نوع صفحه نمایش آنها یکسان خواهد بود، دوربین های جلو ، ظرفیت باتری و فناوری شارژ سریع از جمله موارد مشابه این مدل ها خواهند بود. با این حال ، تفاوت هایی وجود دارد که در واقع در قسمت عقب گوشی ها وجود دارد. هر دو گوشی دارای طراحی عقب ی مشابه هستند اما Nova 8i دارای چهار دوربین است در حالی که Honor X20 دارای سه دوربین. از آنجا که گزینه دوم دارای سنسورهای کمتری است، فلش LED آن به همراه سه دوربین قرار دارد که در مورد Nova 8i با فلاش LED خارج از ماژول دوربین، متفاوت است.

آنر 50 لایت یک میان رده سطح بالا

از آنجا که می دانیم طراحی آنر 50 لایت مشابه Honor X20 است ، بنابراین می دانیم که دارای سه دوربین عقب خواهد بود. ما همچنین می دانیم که Honor 50 Lite یک تلفن هوشمند 4G خواهد بود که شباهت آن با Nova 8i نزدیک است. برخلاف Honor X20 که دارای چیپست Dimensity 900 5G است، Nova 8i دارای پردازنده Snapdragon 662 است که می توان انتظار داشت همچنین در آنر 50 لایت نیز قرار گیرد. به عبارت دیگر ، Honor 50 Lite یک Honor X20 با چیپست Snapdragon 662 است.

براساس این جزئیات، Honor 50 Lite با یک صفحه نمایش 6.67 اینچی LCD FHD+ با حفره دوربین 16 مگاپیکسلی عرضه می شود. در عقب یک ماژول دوربین سه گانه 64 مگاپیکسل + 2 مگاپیکسل + 2 مگاپیکسل و در بخش انرژی یک باتری 4300 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 66 واتی دارد. همچنین از حسگر اثرانگشت جانبی، پورت USB-C و جک صدا هم برخوردار است. درست مانند Honor 50، باید از Magic UI مبتنی بر Android 11 با خدمات تلفن همراه Google استفاده کند.

بیشتر بخوانید  سری لپ تاپ MagicBook 14 جدید در راهند

اطلاعات بیشتری در کار نیست و باید منتظر ماند بزودی آنر 50 لایت به عنوان یک آنر ایکس 20 معرفی و عرضه شود. همانطور که گفته شد این مدل در برخی ویژگی ها متفاوت از هم هستند اما وجه اشتراک فراوانی دارند. باید بیان داشت که آنر برند مستقل هوآوی به حساب می آید.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : آنر 50 لایت شبیه به گوشی Honor X20 است

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *