آنر و ثبت پتنت جدید برای گوشی هوشمند

آنر و ثبت پتنت جدید برای گوشی هوشمند

Honor برای ثبت اختراع جدیدی درخواست داده است که می تواند نحوه نظارت ما بر استفاده از برنامه را تغییر دهد. این پتنت ابداعی روشی را برای نمایش تصاویر پس زمینه پویا در تلفن های همراه پیشنهاد می کند که زمان استفاده از برنامه کاربر را منعکس می کند. ایده تولید تصاویر پس زمینه با گرافیک های قابل تنظیم است که نشان دهنده عادات استفاده از برنامه کاربر است، جایی که اندازه هر گرافیک نشان دهنده میزان زمان صرف شده برای هر برنامه است.

همانطور که توسط ITHome در وب سایت اداره مالکیت معنوی دولتی چین کشف شد، آخرین پتنت Honor روش جدیدی را برای نمایش تصاویر پس زمینه بر روی صفحه نمایش تلفن همراه پیشنهاد می کند که بر اساس زمان استفاده از برنامه کاربر است. ظاهراً والپیپرهایی با گرافیک تولید می‌کند که نشان‌دهنده استفاده کاربر از برنامه است، جایی که اندازه هر گرافیک نشان‌دهنده زمان صرف شده برای هر برنامه است.

بیایید سعی کنیم آن را ساده بیان کنیم. اگر کاربر زمان بیشتری را در برنامه‌های رسانه‌های اجتماعی صرف کند تا برنامه‌های بهره‌وری، والپیپر گرافیک‌های بزرگ‌تر را برای رسانه‌های اجتماعی و گرافیک‌های کوچک‌تر را برای برنامه‌های بهره‌وری نشان می‌دهد. مزیت این روش این است که شخصیت بصری را به صفحه نمایش گوشی اضافه می کند و در عین حال راهی ساده برای درک عادات استفاده از برنامه برای کاربران فراهم می کند.

با نگاهی ساده به والپیپر، کاربران می توانند ببینند که از کدام برنامه ها بیشتر استفاده می کنند و کدامیک را کمتر استفاده می کنند. این اطلاعات می‌تواند برای افرادی مفید باشد که می‌خواهند زمان صفحه نمایش خود را نظارت و مدیریت کنند یا با صرف زمان بیشتر در برنامه‌های خاص، بهره‌وری خود را بهبود بخشند. به طور کلی، این پتنت روشی نوآورانه را برای افزایش تجربه کاربر از تلفن همراه و ارائه بینش های ارزشمند در مورد عادت های استفاده از برنامه پیشنهاد می کند.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  سری آنر 70 با دوربین IMX800 سونی همراهند

نظرات در مورد : آنر و ثبت پتنت جدید برای گوشی هوشمند

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *