آنر ساعت هوشمند آنر بند 6 را عرضه کرد

در نوامبر سال 2020 ، سازنده چینی ، آنر از Honor Band 6 در چین رونمایی کرد. این باند هوشمند دارای برچسب 249 یوان (38 دلار) است و در چین به فروش رسیده است. با این حال ، روز گذشته ، این شرکت رسماً از عرضه این دستگاه در سطح جهانی خبر داد. طبق گفته Honor ، این دستگاه با قیمتی معادل 50 یورو که تقریباً 59 دلار است ، در قفسه ها قرار خواهد گرفت. اولین فروش رسمی از 28 مارس آغاز می شود.

Honor Band یک سری طولانی از ردیاب های بسیار ارزان و بادوام با نمایشگرهای قابل حمل است. با این حال ، Honor Band 6 کار متفاوتی انجام می دهد. این تغییر قابل توجهی در طراحی خود ایجاد می کند که آن را به ساعت هوشمند نزدیک می کند.

آنر باند 6 با صفحه نمایش بزرگ 1.47 اینچی AMOLED با نسبت صفحه نمایش به بدنه تا 64٪ همراه است. این نمایشگر از شیشه منحنی 2.5D و همچنین طراحی دکمه کناری بهره می برد. این باند همچنین با فناوری نظارت بر ضربان قلب نسل چهارم HUAWEI TreSeen 4.0 همراه است. این نرم افزار از نظارت بر اشباع اکسیژن خون ، نظارت بر سلامت قلب ، فناوری نظارت بر خواب HUAWEI TruSleep 2.0 ، ساقی استرس HUAWEI Trurelax و مدیریت سلامت زنان پشتیبانی می کند.

علاوه بر این ، آنر باند 6 از 10 حالت ورزشی برای دیدار با صحنه های ورزشی روزانه شما پشتیبانی می کند. علاوه بر این ، از تشخیص خودکار دسته های ورزشی پشتیبانی می کند و اگر فراموش کنید هنگام ورزش ضبط کنید به طور خودکار به شما یادآوری می کند. Honor Band 6 همچنین دارای یک نسخه NFC است که از 312 اتوبوس شهری / مترو و 100000+ کنترل دسترسی جامعه پشتیبانی می کند.

Honor Band 6 برای اولین بار از فناوری شارژ سریع روی باند استفاده می کند. طبق گفته این شرکت ، یک هزینه پنج دقیقه ای به طور متوسط ​​دو روز استفاده می کند. این باند همچنین از نوع مکش مغناطیسی شارژ سریع قدرتمند استفاده می کند.

مشخصات کلیدی

  • صفحه نمایش لمسی 1.47 اینچی (194 × 368 پیکسل) HD 2.5D AMOLED ، 283
    PPI
  • بلوتوث 5.0 که به Android 5.0 و بالاتر متصل می شود ، NFC (اختیاری)
  • 5ATM ضد آب تا 50 متر
  • سنسور IMU 6 محوره (سنسور شتاب سنج ، سنسور ژیروسکوپ) ، سنسور ضربان قلب نوری
  • پایش ضربان قلب HUAWEI TruSeen 4.0 ، ردیابی خواب HUAWEI TruSleep 2.0 ، ردیابی استرس HUAWEI TruRelax ، ردیابی چرخه قاعدگی
  • 10 حالت تمرین (دویدن در فضای باز ، دویدن داخل سالن ، پیاده روی در فضای باز ، دوچرخه سواری در فضای باز ، دوچرخه سواری داخل سالن ، آموزش رایگان ، ماشین قایقرانی ، ماشین بیضوی ، پیاده روی در داخل منزل) ، به طور خودکار 6 تمرین را دنبال می کند
  • ابعاد: 43 × 25.4 × 10.45 میلی متر ؛ وزن: 18 گرم
  • باتری 180 میلی آمپر ساعتی با 14 روز دوام باتری را با استفاده معمول ، 10 روز با استفاده زیاد را پشتیبانی می کند ، از شارژ سریع پشتیبانی می کند
بیشتر بخوانید  اطلاعات افشا شده از TalkBand B5 ؛ ساعت هوشمند هوآوی

HONOR Band 6 در رنگ های مشکی شهاب سنگ ، خاکستری مرغ دریایی و همچنین رنگ های صورتی مرجانی ارائه می شود. البته قیمت این دستگاه در چین ارزانتر از برچسب قیمت جهانی است.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : آنر ساعت هوشمند آنر بند 6 را عرضه کرد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *