آنر در آینده به رقیب اپل تبدیل می شود

آنر در نظر دارد هر سال نسل جدیدی از گوشی هوشمند خود را معرفی و عرضه کند. در این بین برند چینی می خواهد محصولاتی برجسته را برای سال 2021 عرضه کند که باید آن را گزینه برجسته دانست.

روز گذشته ، آنر یک کنفرانس معرفی محصول جدید را در شانگهای برگزار کرد و در آنجا سری Honor 50 را منتشر کرد. این شرکت همچنین در آن مراسم از Honor Earbuds 2 SE رونمایی کرد. در این مراسم ، مدیرعامل آنر ، ژائو مینگ گفت که بازار پیشرفته آینده Honor است و مطمئناً می تواند موفقیت بزرگی داشته باشد. وی ادعا می کند که پس از تخلیه هواوی از بازار ، اپل به سرعت در حال بازگشت و رشد است. به گفته ژائو ، این بدان معنی است که Honor در آینده با اپل رقابت خواهد کرد. برای او ، آنر از نظر عملکرد و تجربه محصول باید با محصولات اپل مطابقت داشته باشد یا از آنها فراتر رود.

ژائو مینگ معتقد است که مهمترین چیز برای رقابت در بازار رده بالا پرداخت محصولات و فناوری های خاص خود است. وی گفت ، “اگرچه محصولات پرچمدار بسیاری از دوستان به پردازنده اسنپدراگون 888 مجهز هستند ، اما این تجربه آشفته است ، بنابراین انجام یک کار خوب در بازارهای سطح بالا غیرممکن است”.

Honor 50 / Pro اولین تلفن های هوشمندی هستند که با Qualcomm Snapdragon 778G SoC ارائه می شوند. این دستگاه ها از دوربین اصلی 108MP استفاده می کنند و از شارژ سریع 100 وات پشتیبانی می کنند. آنر 50 SE نیز وجود دارد که پایین ترین نسخه از این سری است. این دستگاه از Dimensity 900 SoC استفاده می کند اما از یک سنسور اصلی 108MP نیز پشتیبانی می کند. همه این تلفن های هوشمند از نرخ تازه سازی بالای 120 هرتز ، GPU Turbo X ، لینک توربو و سرعت نمونه برداری لمسی 240 هرتز پشتیبانی می کنند.

طبق گفته ژائو مینگ ، در آینده ، تلفن های همراه آنر دارای چهار سری اصلی خواهند بود. ما مجموعه های Magic ، سری Digital ، سری X و Play را خواهیم داشت. سری سحر و جادو نشان دهنده “تکنولوژی شدید” ، سری گل سرسبد است. این مجموعه ای خواهد بود که دارای تلفن های هوشمند تاشو خواهد بود. سری دیجیتال میان برد است ، در حالی که سری X و سری Play از سری های سطح پایین هستند. وی همچنین اظهار داشت که سری بعدی Play بطور خاص بازار آنلاین را هدف قرار خواهد داد.

بیشتر بخوانید  تبلت 13 اینچی آنر MagicPad 13 معرفی شد

ژائو مینگ در مصاحبه ای گفت که سری Magic به عنوان فناوری نهایی قرار گرفته است. قبل از آنر به استقلال برسد ، فقط محصولات کاملاً نوآورانه ای در سری سحر و جادو رونمایی شدند. حال ، این شرکت تصمیم گرفته است تا از این سری به عنوان سری های سطح بالای خود استفاده کند.

علاوه بر این ، مدیرعامل Honor همچنین فاش کرد که این شرکت از Honor Magic 3 در سه ماهه سوم سال جاری رونمایی خواهد کرد. علاوه بر این ، وی رسماً تأیید کرد که این دستگاه از پردازنده Snapdragon 888 استفاده خواهد کرد. وی همچنین گفت ، “سخت افزار حد پایین تجربه تلفن همراه و مهمتر از آن ، توانایی کنترل سخت افزار را تعیین می کند. من به سریال جادو اعتماد دارم. ”

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : آنر در آینده به رقیب اپل تبدیل می شود

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *