آموزش خاموش کردن درخواست های پیام در اینستاگرام

اینستاگرام این روزها به شبکه اجتماعی بسیار محبوبی تبدیل شده که هر روز نیز بر تعداد کاربران آن افزوده می شود. شبکه اجتماعی ویدئو محور که بینندگان آن در حال فزونی بوده و قابلیت هایی هم دارد.

طی چند روز گذشته ، تعداد زیادی درخواست پیام در اینستاگرام از افراد غریبه دریافت کرده ام. من مطمئن هستم که بسیاری از کاربران نیز با چنین تجربه ای روبرو هستند ، به خصوص از ادغام مسنجر و اینستاگرام. اگرچه بسیاری از ویژگی های مفید را برای DM های اینستاگرام به ارمغان آورد ، اما برخی از مزاحمت های مسنجر را نیز منتقل کرد. یکی از آنها درخواست پیام است که به هر کسی در اینستاگرام یا فیس بوک اجازه می دهد برای شما پیام ارسال کند. بنابراین اگر می خواهید درخواست پیام در اینستاگرام را خاموش کنید ، راهنمای کوتاه ما را دنبال کنید.

غیرفعال کردن درخواست های پیام در اینستاگرام (2021)

در این مقاله ، ما این روش را در دستگاه Android نشان داده ایم ، اما مراحل تقریباً مشابه دستگاه های iOS است. بنابراین می توانید همان دستورالعمل ها را دنبال کنید تا درخواست های DM اینستاگرام در آیفون ها را نیز خاموش کنید. جدا از آن ، امکان غیرفعال کردن درخواست های پیام در وب سایت دسک تاپ وجود ندارد. برای دسترسی به صفحه تنظیمات خاص باید برنامه تلفن هوشمند را نصب کنید. پس از انجام این کار ، مراحل زیر را دنبال کنید:

1. ابتدا به نمایه خود بروید و منوی همبرگر (دکمه سه خط افقی) را از گوشه بالا سمت راست باز کنید. در اینجا ، روی “تنظیمات” در پایین ضربه بزنید.

2. بعد ، “حریم خصوصی” را باز کنید و به بخش “پیام ها” بروید.

در 3. به همین ترتیب ، روی “دیگران در اینستاگرام” ضربه بزنید و اگر نمی خواهید درخواست های DM از غریبه ها را دریافت کنید ، “Don’t Receive Requests” را انتخاب کنید.

 اکنون درخواست پیام را در اینستاگرام و فیس بوک غیرفعال کرده اید. افراد دیگری غیر از دنبال کنندگان شما یا آنها را که دنبال می کنید نمی توانند برای شما در سیستم عامل اشتراک عکس پیام بگذارند.

درخواست پیام اسپم را در اینستاگرام متوقف کنید

بیشتر بخوانید  اینستاگرام زمان بندی پست را برای کاربران تجاری ارائه می دهد

بنابراین این روشی سریع است که می توانید درخواست پیام در Instagram را در سال 2021 خاموش کنید. اکنون به بعد، شما از پیام های تصادفی اینستاگرام یا کاربران فیس بوک که در لیست دنبال کنندگان خود نیستند ، درخواست پیام دریافت نمی کنید. به هر حال،  این ویژگی که غیرفعال می شود.

منبع

 

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : آموزش خاموش کردن درخواست های پیام در اینستاگرام

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *