آموزش انتقال شارژ ایرانسل ، رایتل و همراه اول

انتقال شارژ

آموزش انتقال شارژ | گاهی اوقات برای افراد شرایطی پیش می آید که ممکن است توانایی این را نداشته باشید که به بیرون رفته و برای سیمکارت اعتباری خود شارژ بگیرید. در این میان شدیدا هم احتیاج دارید تا با شخصی تماس بگیرید. امروز تصمیم داریم که در این بخش نحوه ی انتقال شارژ در اپراتورهای ایرانسل، رایتل و همراه اول را برای شما مطرح نماییم تا در شرایط سخت بتوانید از دوستان خود درخواست کنید تا مبلغی شارژ برای شما ارسال نمایند.

انتقال شارژ ایرانسل به ایرانسل و یا خط دیگر

انتقال شارژ

افرادی که دارای سیمکارت اعتباری و دائمی ایرانسل هستند می توانند با استفاده از روش های زیر برای انتقال شارژ اقدام نمایند؛

  • اپلیکیشن ایرانسل من
  • پیامک
  • کد دستوری

در ادامه به بررسی این روش ها خواهیم پرداخت ولی اکنون باید نکاتی را در این خصوص مطرح نماییم.

  1. در صورتی که شما مشترک سیمکارت های دائمی ایرانسل هستید، اگر قبض خود را پرداخت نکرده باشید نمی توانید از این امکان استفاده کنید.
  2. در صورتی که 20 بار رمز خود را اشتباه وارد کنید، این قابلیت برای شما غیر فعال خواهد شد و برای فعالسازی دوباره ی این قابلیت باید با شماره تماس های 700 و یا 09377000000 تماس بگیرید.
  3. مبلغ 50 تومان کارمزد برای انتقال شارز از حساب شما کسر می گردد.

انتقال شارژ از طریق اپلیکیشن ایرانسل من

در این روش در صورتی که شخصی از شما درخواست شارژ ایرانسل نموده است، به آسانی می توانید با نصب اپلیکیشن ایرانسل من این فرآیند را به انجام برسانید. وارد بخش خط به خط شده شماره سیمکارت مقصد و همچنین مبلغ انتقال شارژ ایرانسل را وارد نمایید. در صورتی که می خواهید به شخصی درخواست انتقال شارژ ایرانسل ارسال نمایید، باید وارد بخش خط به خط شده. سپس از میان گزینه ها، گزینه درخواست شارژ را انتخاب نمایید.

اکنون شماره تماس شخصی که می خواهید برای شما شارژ ارسال نماید را وارد کنید و در ادامه مبلغ مورد نیاز خود را وارد کنید. اکنون درخواست انتقال شارژ ایرانسل خود را ارسال نمایید.

انتقال شارژ از طریق کدهای دستوری (USSD)

در این شرایط شما باید با استفاده از سیم کارت ایرانسل خود کدهای دستوری *142*1# یا 1#*3*1*555* را شماره گیری نمایید، سپس یک رمز 4 رقمی برای شما ارسال خواهد شد. اکنون باید شماره ایرانسل فرد دریافت کننده اعتبار و همچنین مبلغ و رمز ۴ رقمی که دریافت نموده اید را وارد کنید.

در صورتی که تصمیم دارید از دوست خودتان شارژ دریافت نمایید دوباره باید کدهای *142*1# یا 1#*3*1*555* را شماره گیری نماببد. اکنون شماره ی دوست تان و همچنین مبلغ شارژی که می خواهید را وارد نمایید. زمانی که درخواست شارژ شما در سیستم ثبت می شود دوست شما یک پیامک دریافت می کند که شامل شماره تماس شما و مبلغ درخواستی‌تان می باشد. سپس دوستتان کد تایید را ارسال می نماید و شما شارژ ایرانسل خود را دریافت می کنیدخواهید کرد.

بیشتر بخوانید  طرح مکالمه نامحدود ایرانسل

انتقال شارژ همراه اول اعتباری به اعتباری، دائمی به اعتباری

انتقال شارژ

در صورتی که از کاربران همراه اول هستید پس از دریافت رمز انتقال شارژ می توانید کدهای زیر را شماره گیری کنید. فقط به این نکته توجه داشته باشید که می توانید پیش از شماره تلفنی که می خواهید وارد کنید حتما پیش شماره 98 را وارد نمایید.

# (********9891)شماره دریافت کننده *مبلغ انتقالی* رمز انتقال *132*

اکنون پیامکی برای شما ارسال ارسال خواهد شد که پس از تایید آن مبلغ درج شده درپیامک به شماره ی شخص مورد نظر انتقال داده خواهد شد. علاوه بر کد معرفی شده، می توانید از یکی از کدهای دستوری زیر نیز استفاده نمایید:

  • برای انتقال شارژ دائمی به اعتباری : *10*141#
  • برای انتقال شارژ اعتباری به اعتباری: *10*142#

انتقال شارژ رایتل

انتقال شارژ

هم اکنون انتقال شارژ رایتل برای سیم کارت های اعتباری و دیتای رایتل فعال می باشد و در آینده این سرویس برای سیم کارت های دائمی نیز در آینده ای نزدیک فعال خواهد شد. در این انتقال شارژ بر خلاف سایر اپراتورها خود شما رمز 4 رقمی را انتخاب می کنید. توجه داشته باشید که بر اساس دلایل امنیتی اپراتور رایتل به شما این اجازه را نمی دهد از رمزهای 1111 و 1234 و رمزهای مشابه استفاده نمایید. نکاتی که وجود دارد به شرح زیر است:

  1. شما می توانید نهایتا مبالغ 1000 تا 10000 تومان را انتقال دهید.
  2. حداکثر مبلغ قابل قبول در طول یک روز 100000 تومان می باشد.
  3. کارمزد انتقال شارژ رایتل 50 تومان در نظر گرفته شده است.

حالا برای فعال سازی انتقال شارژ سیم کارت های رایتل کد *133# را شماره گیری نمایید و پس از شماره گیری سرویس برای شما فعال خواهد شد.

 

مطالب مرتبط

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید …

2/5 - (2 امتیاز)

نظرات در مورد : آموزش انتقال شارژ ایرانسل ، رایتل و همراه اول

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *