آمازون Astro ربات 1500 دلاری خدمتکار

آمازون Astro ربات 1500 دلاری خدمتکار

آمازون پیشتر چندین محصول جدید را معرفی کرده و از جمله باید به ربات خدمتکار آمازون آسترو اشاره کرد. رباتی که از نمایشگری برخوردار بوده و مشابه آن توسط ایسوس و سونی معرفی شده است.

آمازون یک ربات شخصی به نام Astro ایجاد کرده است که می تواند در خانه شما بچرخد. محصول آینده با قیمت 1،449 دلار اساساً آمازون اکو ، دستگاه امنیتی Ring و صفحه ویدئویی است که همگی در یک ربات روی چرخ قرار گرفته اند و می توانند به دستورات صوتی شما پاسخ دهند. آمازون این ربات قد 17 اینچی را در یک رویداد سه شنبه نشان داد. دیو لیمپ ، نایب رئیس ارشد دستگاه های شرکت ، آسترو را با عبارت “Astro ، me come on stage” فراخواند. سپس ربات خود را در حالی که صداهای زیبا از ربات ایجاد می کرد ، جلو برد.

به عنوان مثال ، صاحبان می توانند ربات را به عنوان یک دوربین تحت وب چرخ گردان بفرستند تا خانه خود را در زمان دور بودن بررسی کنند. Astro همچنین می تواند هشدارهایی را در صورت تشخیص یک فرد غریبه در خانه شما یا کار همزمان با خط تولید امنیت خانه Ring آمازون برای گشت زنی در خانه شما ارسال کند. علاوه بر این ، Astro می تواند به عنوان یک مرکز سرگرمی تلفن همراه و دستیار مجازی روی چرخ ها عمل کند. چهره دیجیتالی این روبات بر روی صفحه نمایش 10.1 اینچی با صفحه لمسی ظاهر می شود که می تواند تماس های ویدئویی را نیز ارسال کند.

آمازون Astro ربات 1500 دلاری خدمتکار

آمازون می گوید: “Astro می تواند اتاق به اتاق شما را در حین پخش برنامه ها ، پادکست ها یا موسیقی مورد علاقه شما دنبال کند.” “همچنین می تواند شما را برای ارائه یادآوری ، اطلاع از زمان سنج شدن ، عکس گرفتن از خانواده و اطلاع از تماس های ورودی الکسا – با توانایی دنبال کردن شما در خانه در حین تماس ، پیدا کند.” Astro قبلاً “صدها هزار ساعت آزمایش داخلی با کارکنان آمازون” انجام داده است. و به گفته شرکت ، این ربات به اندازه کافی باهوش است که از برخورد با دیوارها ، چرخاندن اجسام روی زمین و افتادن از پله جلوگیری می کند.

بیشتر بخوانید  رونمایی آمازون از تبلت Fire Max 11

در زمینه حفظ حریم خصوصی ، آمازون گفت: “ما Astro را طوری طراحی کرده ایم که بسیاری از پردازش داده های دستگاه ، از جمله تصاویر و داده های حسگر خام را که هنگام حرکت در خانه شما پردازش می کند ، اداره کند.” این محصول دارای دکمه های اختصاصی است که می تواند دوربین و میکروفون های دستگاه را خاموش کند.

اگرچه Astro با قیمت 1499 دلار به فروش می رسد ، اما این شرکت قصد دارد اولین دستگاه ها را با قیمت 999 دلار به خریداران اولیه بفروشد. این شرکت از طریق سیستم دعوت از طریق برنامه آمازون Day 1 Edition در دسترس خریداران اولیه قرار می دهد. “Astro در تعداد محدودی در دسترس خواهد بود و ما قصد داریم اعطای دعوتنامه و ارسال وسایل به مشتریان در ایالات متحده را در اواخر امسال آغاز کنیم.”

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : آمازون Astro ربات 1500 دلاری خدمتکار

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *