آمازون و رونمایی از نسل جدید تبلت های Fire

شرکت آمازون یکی از برندهای مطرح تولیدکننده تبلت های اقتصادی و ارزان قیمت است. در این بین باید به سری تبلت های Fire این شرکت اشاره داشت که به تازگی بروزرسانی شدند و ویژگی جدید دریافت کردند.

آمازون از بروزرسانی تبلت های Fire خود خبر داده است. تبلت های جدید یازدهمین نسل Fire از طراحی جدیدی بهره می برند و شامل مدل هایی با رم بیشتر هستند.

Fire HD 10  و Fire HD 10 Plus

دو تبلت جدید Fire HD 10 وجود دارد. از هر طرف حاشیه های باریک تری دارند و از نمایشگری 10٪ روشن تر از نسل گذشته برخوردار هستند اما هنوز هم دارای صفحه 1080p هستند. در حالی که آمازون مشخص نمی کند که کدام چیپست قدرت این تبلت را دارد ، اما می گوید هر دو دارای یک “پردازنده هشت هسته ای قدرتمند” هستند.

نسخه استاندارد در مقایسه با نسخه قبلی یک گیگابایت RAM اضافی دریافت می کند ، بنابراین شما می توانید 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت یا 64 گیگابایت فضای ذخیره سازی قابل ارتقا داشته باشید. همچنین این دوربین دارای یک دوربین جلوی 2 مگاپیکسلی و یک دوربین عقب 5 مگاپیکسلی است. آمازون می گوید که این تنها با یک شارژر 12 ساعت طول می کشد (بستگی به میزان استفاده دارد) و شارژ ، که از طریق پورت USB-C انجام می شود ، 4 ساعت طول می کشد. این تبلت 139.99 دلار (همراه با تبلیغات) قیمت دارد و در رنگ های سیاه ، جین ، اسطوخودوس و زیتون در دسترس خواهد بود.

برای Fire HD 10 Plus حتی با 4 گیگابایت ، 32 گیگابایت یا 64 گیگابایت فضای ذخیره سازی قابل ارتقا ، پایان با لمس نرم و پشتیبانی از شارژ بی سیم حتی بیشتر RAM دریافت می کنید. عمر باتری نیز 12 ساعت است و دوربین های مشابه را دریافت می کنید. قیمت آن 179.99 دلار (همراه با تبلیغات) و در یک رنگ – تخته سنگ ارائه می شود. یک بار شارژ بی سیم آمازون برای دستگاه طراحی شده است و هنگامی که رایانه لوحی را روی آن قرار می دهید ، به حالت نمایش در می آید. وقتی اسکله را اضافه کنید ، قیمت به 219.99 دلار می رسد.

Fire HD 10 Productivity Bundle

Fire HD 10 Productivity Bundle یک صفحه کلید بلوتوث با قاب قابل جدا شدن ، اشتراک 12 ماهه Microsoft 365 Personal برای حداکثر 5 دستگاه سازگار و 1 ترابایت فضای ذخیره سازی OneDrive اضافه می کند.

بیشتر بخوانید  تغییر زبان در آمازون: راهنمای کامل

گفته می شود که صفحه کلید در هر بار شارژ حداکثر 400 ساعت استفاده دارد و می تواند تا 365 روز در حالت آماده به کار شارژ باقی بماند. اما از طریق USB-C شارژ می شود. بقیه مشخصات و ویژگی ها همان Fire HD 10 استاندارد است. قیمت آن 219.99 دلار است و دارای رنگ های مشکی ، جین ، اسطوخودوس و زیتون است.

Fire HD 10 Kids Pro

تبلت Fire HD 10 Kids Pro که برای کودکان 6 تا 12 سال طراحی شده است ، دارای صفحه نمایش FHD 10.1 اینچی ، 3 گیگابایت رم ، پردازنده هشت هسته ای و 32 گیگابایت فضای ذخیره سازی قابل ارتقا است. این دوربین دارای یک دوربین جلوی 2 مگاپیکسلی ، یک دوربین عقب 5 مگاپیکسلی ، یک باتری 12 ساعته است که از طریق USB-C ، شارژر 9 واتی و Wi-Fi دو بانده شارژ می شود.

این تبلت 199.99 دلاری در رنگ های مشکی ، آبی آسمانی ، دودل و بین کهکشانی در دسترس است و هرکدام از آنها دارای یک قاب باریک بچه گانه با دسته ای هستند که به عنوان پایه قابل تنظیم است. البته ، این یک رایانه لوحی مخصوص کودکان آمازون است ، بنابراین شما می توانید از کنترل والدین ، ​​2 سال ضمانت بدون نگرانی و یک سال اشتراک در Amazon Kids + استفاده کنید که امکان دسترسی به بیش از 20،000 برنامه ، بازی ، کتاب و محتوای نشنال جئوگرافیک ، رمزگذاری Rabbids ، LEGO و موارد دیگر. Fire HD 10 Kids Pro 199.99 دلار قیمت دارد.

آمازون همچنین نسخه استاندارد Fire HD 10 Kids را برای کودکان 3 تا 7 ساله منتشر کرد. این محصول در Aquamarine ، Lavender و Sky Blue وجود دارد. این گوشی همچنین دارای 3 گیگابایت رم ، 32 گیگابایت فضای ذخیره سازی ، دوربین جلوی 2 مگاپیکسلی و دوربین پشتی 5 مگاپیکسلی است.

همراه با جعبه سپر (برای مدل pro باریک است) و همچنین دارای اشتراک 1 ساله در Amazon Kids + است. با این حال ، هیچ فروشگاه دیجیتالی وجود ندارد که بچه ها بتوانند برنامه هایی را درخواست کنند که سپس توسط والدین تأیید شود. مرورگر آن همچنین در مقایسه با مدل حرفه ای که دارای یک مرورگر باز اما فیلتر شده است ، امکان دسترسی به سایت های دستی را فراهم می کند. Fire HD 10 Kids نیز 199.99 دلار قیمت دارد.

ارسال همه مدل های جدید از تاریخ 26 مه آغاز می شود.

 

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : آمازون و رونمایی از نسل جدید تبلت های Fire

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *