آغاز پیش فروش نسل جدید iMac اپل با چیپ M1

آغاز پیش فروش نسل جدید iMac اپل با چیپ M1

شرکت اپل هفته های قبل نسل جدید آی مک خود را با پردازنده اختصاصی M1 رونمایی کرد. حال این آل این وان برای پیش خرید دردسترس قرار گرفته و افراد می توانند با مراجعه به فروشگاه موردنظر پیش خرید کنند.

اپل از معرفی iMac 2021 جدید خود در رویداد Spring Loaded در 20 آوریل خبر داد. این دستگاه اکنون برای پیش خرید آماده است. این شرکت یک بازنگری طراحی شامل “بهترین دوربین دوربین در مک” ، سیستم خنک کننده و موارد دیگر را دریافت کرده است. این شرکت با تشکر از تراشه M1 با مصرف انرژی بالاتر ، دو فن کوچک را جایگزین سیستم خنک کننده بزرگ کرده است. مجهز به دو فن خنک کننده کوچک است که حداکثر حجم آن به 10db می رسد و سیستم را ساکت نگه می دارد.

M1 iMac جدید دارای ضخامت 11.5 میلی متر است و مجهز به یک صفحه نمایش 24 اینچی است که از رزولوشن 4.5K شبکیه چشم پشتیبانی می کند. این گوشی از گستره رنگ P3 ، روشنایی 500 نیت ، فناوری Apple’s True Tone و روکشی برای بازتابندگی پایین پشتیبانی می کند. این شرکت همچنین تمرکز خود را روی دوربین ها قرار داده است زیرا برای عملکرد بهتر در نور کم دوربین 1080p FaceTime HD با سنسور بزرگتر را معرفی کرده است. همراه با M1 ، بیش از یک تریلیون عملیات در هر ثانیه را ارائه می دهد. رایانه از الگوریتم های پیشرفته کاهش نویز استفاده می کند.

آی مک جدید اپل بزودی دردسترس 

با M1 iMac جدید ، آرایه ای 3 میکروفونی با کیفیت استودیو با تشکیل پرتو دریافت می کنید که تا به امروز به عنوان “بهترین در Mac” شناخته می شود. بعلاوه ، دو جفت ووفر كنترل كننده نویز وجود دارد كه هر مجموعه متعادل با یك تویتر با كارایی بالا ارائه می شود. یک سیستم صوتی 6 بلندگو وجود دارد که ادعا می شود “بهترین سیستم عامل مک” است.

جدیدترین iMac 85٪ سریعتر از مدل قبلی 21 اینچی iMac است. اپل می گوید با عملکرد گرافیکی 2 برابر سریعتر و 50 درصد سریعتر از مدل هایی که گرافیک گسسته دارند ، ارائه می شود. به علاوه ، شما 3 برابر سریعتر یادگیری ماشین را روی موتور عصبی رایانه دریافت می کنید. در مورد اتصال ، شما پورت های 4xUSB-C دریافت می کنید ، جایی که دو پورت Thunderbolt هستند.

بیشتر بخوانید  قدرت پردازش بیشتر را با کارت گرافیک های خارجی MacOS تجربه کنید

قیمت این دستگاه 1299 دلار و 1499 دلار است. ارسال آن از نیمه دوم ماه مه آغاز می شود. از امروز می توانید M1 iMac را پیش سفارش دهید. برای کسب جزئیات بیشتر به وب سایت اپل مراجعه کنید.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : آغاز پیش فروش نسل جدید iMac اپل با چیپ M1

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *