آغاز فروش گوشی گیمینگ ایسوس ROG Phone 5

شرکت ایسوس پیشتر بود که از گوشی گیمینگ ROG Phone 5 خود رونمایی کرد. اسمارتفونی با طراحی هیجان انگیز و مشخصات کلیدی بزرگ که نظر هر فردی را به خود جلب می سازد. حال به تازگی این هندست راهی بازار شد.

ایسوس سرانجام پس از آغاز به کار در مارس سال جاری ، تلفن هوشمند هوشمند ROG Phone 5 را با محوریت بازی خود وارد بازار آمریکا می کند. این تلفن هوشمند بسیار قدرتمند و دارای جلوه های RGB چشم نواز جذابیت گیمینگ خود را هم اکنون در اختیار فروشگاه رسمی ASUS قرار داده است که قیمت آن 1000 دلار است.

این مدل وانیلی ROG Phone 5 است که ما در اینجا در مورد آن صحبت می کنیم. نسخه های قدرتمندتر Pro و Ultimate با طرحی کمی متفاوت در اواخر سال جاری مورد توجه قرار خواهند گرفت. با این حال ، حتی مدل پایه ای که اکنون برای خرید در دسترس است دارای مشخصات بالایی است ، از جمله 16 گیگابایت RAM سریع LPDDR5.

با ورود به سخت افزار داخلی ، ROG Phone 5 از یک صفحه نمایش 6.68 اینچی FHD + AMOLED با نرخ تازه سازی 144 هرتز ، سرعت نمونه برداری لمسی 300 هرتز برخوردار است و توسط یک لایه Gorilla Glass Victus در بالا محافظت می شود. پنل گواهینامه HDR10 + حداکثر روشنایی 1200 نیت را ارائه می دهد و در کنار آن با حاشیه های نازک در بالا و پایین قرار دارد، نه اینکه به دنبال زیبایی و حفره باشد.

Qualcomm Snapdragon 888 نمایش را در داخل اجرا می کند و در کنار 16 گیگابایت RAM و 256 گیگابایت حافظه UFS 3.1 قرار دارد. ROG Phone 5 از اتصال دو سیم کارت (5G + 5G) پشتیبانی می کند و Android 11 را در سمت نرم افزار اجرا می کند. یک عالمه تغییر بازی محور وجود دارد که به UI تبدیل شده است مانند یک برنامه اختصاصی بازی سازی به نام Game Genie برای کنترل ویژگی هایی مانند پنجره های شناور ، موارد لغو کننده ، جلوه های صوتی ، رفتار اعلان و موارد دیگر.

در بخش تصویربرداری ، یک دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی پیدا خواهید کرد که به حسگر Sony IMX686 متکی است. این دستگاه در کنار یک مجهز به زاویه دید 13 مگاپیکسلی و یک تیرانداز ماکرو 5 مگاپیکسلی قرار دارد. برای سلفی و تماس های ویدیویی ، ROG Phone 5 یک دوربین جلو 24 مگاپیکسلی ارائه می دهد.

این تلفن دارای بلندگوهای استریو شلیک دو جلو است و به یک باتری بزرگ 6000 میلی آمپری مجهز شده که از شارژ سریع 65 وات پشتیبانی می کند. همچنین از ویژگی های Air Triggers خازنی است که هنگام بازی دو دکمه شانه می شوند. ASUS لوازم جانبی زیادی مانند پیوست خنک کننده و صفحه بازی برای ROG Phone 5 ارائه می دهد ، اما شما باید پول اضافی برای آنها دریافت کنید.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : آغاز فروش گوشی گیمینگ ایسوس ROG Phone 5

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *