آغاز فروش هدفون وان پلاس BUDS PRO 2 LITE

آغاز فروش هدفون وان پلاس BUDS PRO 2 LITE

در ابتدای ماه مارس، OnePlus یک جفت جوانه جدید را معرفی کرد. در حالی که بسیاری از ما فکر می‌کردیم این نسخه بعدی وان‌پلاس بادز خواهد بود، اما در واقع همان وان‌پلاس بادز پرو 2 لایت بود. با این حال، این چیز بدی نیست. نسخه جدید جوانه ها با قیمت بسیار ارزان تری نسبت به Pro معمولی عرضه می شود!

پس از رونمایی، OnePlus Buds Pro 2 Lite برای پیش‌فروش در چین آماده شد. قیمت این جفت در مرحله پیش‌سفارش 750 یوان بود و وان پلاس از 13 مارس شروع به ارسال آنها کرد. حرفه ای معمولی اما آیا بهتر است؟

علاوه بر این، OnePlus Buds Pro 2 Lite دارای رتبه IP55 است، به این معنی که این جفت می تواند در برابر عرق و باران زنده بماند. جوانه ها همچنین دارای حذف نویز فعال (ANC) هستند. و بخش مهم این است که ANC جوانه ها می تواند 48 دسی بل صدای بیرون را تنظیم کند. بنابراین، عملکرد حذف نویز مانند Pro 2 معمولی است.

علاوه بر این، Buds Pro 2 Lite دارای پخش جریانی بی‌سیم صوتی با وضوح بالا است. اجرای صوتی جوانه ها توسط Dynaudio و Hans Zimmer تنظیم شده است. برای گیمرها، جوانه ها دارای یک حالت تاخیر کم 54 میلی ثانیه هستند.

در مورد عمر باتری چطور؟ خوب، Buds Pro 2 Lite دارای امتیاز باتری مشابه با Pro 2 معمولی است. جوانه ها می توانند تا 9 ساعت زمان اجرا ارائه دهند، در حالی که کیف حمل کل آن را به 39 ساعت می رساند. با روشن بودن حالت ANC، کل زمان اجرا به 25 ساعت کاهش می یابد.

اتصال نیز مانند نسخه اصلی باقی می ماند. یعنی OnePlus Buds Pro 2 Lite از LDHC 5.0 پشتیبانی می کند. با آن، جوانه ها می توانند پهنای باندی تا 1 مگابیت در ثانیه ارائه دهند. اگرچه Pro 2 اصلی با این ویژگی همراه نبود. اما این جفت قرار است به‌روزرسانی را دریافت کنند.

حتماً از خود می‌پرسید که برچسب قیمت پایین‌تر چه چیزی است. با OnePlus Buds Pro 2 Lite شارژ بی سیم Qi دریافت نمی کنید. جوانه های با قیمت پایین تر نیز ردیابی سر ندارند. اما حتی با وجود نداشتن این ویژگی، همچنان می‌توانید از صدای فضایی با آنها لذت ببرید.

بیشتر بخوانید  گوشی وان پلاس Nord N30 معرفی شد

بنابراین، آیا این بدان معناست که Buds Pro 2 Lite ارزش بهتری نسبت به نسخه اصلی دارد؟ خوب، بله، اما فقط در صورتی که به شارژ بی سیم Qi و ردیابی سر اهمیتی نمی دهید. به غیر از آن، تفاوت قیمت بین جوانه های جدید فقط 100 یوان (14.5 دلار) است. با توجه به آن، واقعا نمی توان گفت که جوانه های جدید بهتر از نمونه های اصلی هستند.

اما سوال اصلی این است که آیا OnePlus Buds Pro 2 Lite را وارد بازار جهانی خواهد کرد؟ هیچ اطلاعات رسمی در مورد آن وجود ندارد. با این حال، باید توجه داشته باشید که نسخه های اصلی هر از چند گاهی به فروش می رسند. بنابراین، اگر بتوانید از آنها استفاده کنید، می توانید Pro 2 معمولی را با قیمتی کمتر از Buds Pro 2 Lite تهیه کنید.

بنابراین انتظار برای عرضه جوانه ها در بازار جهانی واقعاً فایده ای ندارد. اگر از ویژگی‌های Buds Pro 2 Lite خوشتان می‌آید، به‌جای آن نسخه اصلی را تهیه کنید.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : آغاز فروش هدفون وان پلاس BUDS PRO 2 LITE

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *