آغاز طرح جدید پیش فروش سایپا از فردا

پیش فروش سایپا

پیش فروش سایپا | گروه خودروسازی سایپا اخیرا یک طرح پیش فروش جدیدی را آغاز نموده است که بسیاری از افراد از این طرح استفاده نموده اند تا بتوانند خودرویی جدید را از نمایندگی خریداری نمایند. اخیرا بر اساس خبرهای منتشر شده گویا این گروه خودروسازی مجددا تصمیم دارد تا چنین طرح پیش فروشی را آغاز نماید.

پیش فروش سایپا

کمپانی سایپا به منظور تنظیم و مدیریت بازار و همچنین حفاظت از حقوق مصرف‌ کنندگان، پیش فروش جدید محصولات خود را از صبح روز سه‌شنبه تاریخ 10 مهر ماه 97 به طور اینترنتی آغاز خواهد کرد و این طرح تا زمان اتمام تکمیل ظرفیت ادامه خواهد یافت. در این طرح، خودروهای مختلف گروه خودروسازی سایپا با زمان های تحویل‌ متفاوت عرضه شده اند تا با استفاده از این روش، رضایت مشتریان و متقاضیان فراهم گردد.

بر اساس خبر انتشار یافته، سیاست این گروه خودروسازی، فروش خودرو به مصرف کنندگان نهایی می باشد و در همین راستا و در طی فرآیند ثبت‌ نام اینترنتی، داشتن سن قانونی 18 سال تمام، در هنگام ثبت‌ نام الزامی خواهد بود و خریداران بر اساس ثبت کد ملی ثبت‌ نام خواهند کرد و هر کد ملی می‌ تواند یکی از محصولات گروه خودروسازی سایپا را خریداری نمایند. بر اساس وبسایت رسمی گروه خودروسازی سایپا، این طرح شامل فروش محصولات خانواده‌ های X100 و X200، آریو و وانت نیسان زامیاد می باشد.

پیش فروش سایپا

از جمله این محصولات می‌ توان به پراید، تیبا، ساینا، آریو و وانت نیسان اشاره نمود. میزان سود مشارکت 15 درصدی و سود انصراف 12 درصدی برای این طرح جدید پیش فروش گروه خودرو سازی سایپا در نظر گرفته شده است. در این طرح مبالغ پیش فروش 11 میلیون تومان در مدل های مختلف پراید، 14 میلیون تومان برای تیبا، 15 میلیون تومان برای تیبا هاچ‌ بک، 15 میلیون تومان برای ساینا، 30 میلیون تومان برای آریو AT، و همچنین مبالغ 19 و 21 میلیون تومانی به ترتیب برای خودروهای وانت نیسان تک‌ سوز و دوگانه‌ سوز قابل پرداخت می باشد. لازم به ذکر است که قیمت خودروها بر اساس قیمت روز این کمپانی محاسبه می گردد و الباقی در زمان تحویل دعوتنامه از مشتری دریافت خواهد شد.

بیشتر بخوانید  دلار 6500 تومانی به واردکنندگان خودرو اختصاص داده خواهد شد

 

مطالب مرتبط

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید …

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : آغاز طرح جدید پیش فروش سایپا از فردا

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *