آغاز تولید صفحه نمایش های OLED آیفون توسط کمپانی ال جی

کمپانی ال جی

کمپانی ال جی یکی از کمپانی های مورد نظر کمپانی اپل بود که تصمیم داشت تولید پنل صفحه نمایش OLED آیفون های خود را به آن بسپارد اما در طی یک خبر منتشر شده بود که گویا پنل تولیدی این کمپانی توسط اپل به تایید نرسیده است ولی اکنون بر اساس خبرهای منتشر شده اپل تصمیم گرفته است تا تولید پنل های OLED خود را به این کمپانی بسپارد. کمپانی ال‌ جی بعد از گذشت ماه‌ ها آزمایش، بررسی و تجربه‌ ی محصولات ناموفق، تولید انبوه پنل‌ های OLED مربوط به دستگاه های آیفون کمپانی اپل را آغاز نماید.

کمپانی ال جی

ال‌ جی زمان زیادی بود که به منظور تبدیل شدن به دومین تولیدکننده‌ ی صفحه نمایش های OLED اپل و شکستن انحصار کمپانی سامسونگ در تولید این نوع پنل ها، سعی می‌ کرد تا در نهایت به این هدف دست پیدا کرد. زمانی که کمپانی اپل و ال‌جی خط تولید جدیدش را افتتاح می نمودند، گفته شده بود که تا پایان سال جاری حداکثر می تواند 2 میلیون صفحه نمایش تولید کند. قسمتی از این تولیدات می‌ توانست تنها برای تعمیر صفحات آیفون‌ های جدید استفاده شود ولی تحلیلگران عددی معادل 2 برابر مقدار اعلام شده را پیش‌ بینی نموده بودند، به همین علت قیمت سهام ال جی دیسپلی به علت مسائل به وجود آمده در تولید محصولات کاهش پیدا کرد.

کمپانی ال جی

بر اساس خبرهای منتشر شده، کمپانی اپل در اواخر ماه سپتامبر سال جاری خط تولید کارخانه‌ ی E6 خود را در کره‌ ی جنوبی برای به حداکثر رساندن ظرفیت تولید کمپانی ال‌ جی به راه انداخته است اما با نهایت تاسف تعداد پنل‌ های OLED که کمپانی ال‌ جی توانسته است با کیفیت مورد نظر تولید نماید، آنقدرها زیاد نیست. در اصل، آنطور که رسانه‌ های کره‌ ای اعلام نموده اند، احتمال دارد کمپانی ال‌ جی فقط بتواند در حدود 400 هزار صفحه نمایش OLED تا پایان سال جاری به اپل تحویل دهد. این مقدار از پیش‌بینی تولید 2 میلیونی که ماه گذشته اعلام شده بود خیلی کمتر می باشد ولی با استفاده از خطوط اعتباری کمپانی اپل، ال‌ جی می‌ تواند سرعت تولید خود را بالا ببرد.

 

مطالب مرتبط

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید …

 

منبع: Phonearena

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : آغاز تولید صفحه نمایش های OLED آیفون توسط کمپانی ال جی

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *