آشکار شدن گوشی پیکسل 6 پرو در Geekbench

آشکار شدن گوشی پیکسل 6 پرو در Geekbench

اخیرا گوگل معرفی خلاصه ای دو گوشی پیکسل 6 و 6 پرو داشته اما برنامه ریزی شده در ماه اکتبر رونمایی کامل این محصولات جدید انجام گیرد. دو دستگاه به چیپ تنسور مجهز هستند که گفته می شود چیپ اختصاصی گوگل خواهد بود.

به تازگی در پایگاه داده Geekbench، دستگاه نسخه پرو با همین پردازنده رویت شده است. فهرست Geekbench پیکسل 6 پرو نشان می دهد که Tensor دارای پیکربندی CPU سه خوشه‌ای است. یک چیپ با دو هسته که فرکانس 2.84 گیگاهرتز داشته و دو هسته دیگر با فرکانس 2.25 گیگاهرتز و چهار هسته با فرکانس 1.80 گیگاهرتز. گزارشات ادعا می کنند که اینها می توانند به ترتیب Cortex-X1 ، Cortex-A78 و Cortex-A55 باشند. ماه گذشته گزارش شد که پردازنده Tensor می تواند تراشه 5 نانومتری اگزینوس 9855 سامسونگ باشد که تاکنون ارائه نشد. این پردازنده به اسم رمز Whitechapel  بوده و عملکرد قابل قبولی ارائه می دهد.

با بازگشت به لیست Geekbench، انتظار می رود Pixel 6 Pro  با Tensor عملکرد برجسته ای را ارائه دهد. این دستگاه مجهز به 12 گیگابایت رم است و از آخرین سیستم عامل اندروید 12 استفاده می کند. تراشه Tensor با دو هسته Cortex-X1 ممکن است از تراشه Snapdragon 888/888+ و Exynos 2100 بهتر عمل کند.

گزارش های گذشته نشان می دهند که گوگل پیکسل 6 پرو دارای پنل نمایشگر 6.7 اینچی OLED با وضوح Quad HD+ و نرخ نوسازی 120 هرتز خواهد بود. ممکن است یک دوربین جلو 12 مگاپیکسلی داشته باشد و در قسمت عقب آن یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی، یک سنسور تله فوتو 48 مگاپیکسلی و یک دوربین اولتراواید 12 مگاپیکسلی قرار گیرد.

پیکسل 6 پرو با 12 گیگابایت رم و حداکثر 512 گرم فضای ذخیره سازی عرضه می شود. باتری 5000 میلی آمپری دارد که از شارژ سریع 33 واتی و شارژ بی سیم 23 واتی پشتیبانی می‌کند. پیش بینی می شود که سری پیکسل 6 را در اواخر ماه اکتبر شاهد باشیم.

به هر حال جهت کسب جزئیات بیشتر و تکمیلی باید منتظر ماند.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  پیشرفت محاسبات کوانتومی گوگل با هدف حذف خطاها است

نظرات در مورد : آشکار شدن گوشی پیکسل 6 پرو در Geekbench

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *