آشکار شدن مشخصات گوشی آنر X30 Max

آشکار شدن مشخصات گوشی آنر X30 Max

شرکت آنر در نظر دارد بزودی میان رده ای با نمایشگر بزرگ و مشخصات کلیدی قابل توجه معرفی کند. این تلفن هوشمند چیزی نیست جز گوشی آنر X30 Max که به تازگی اولین جزئیات آن فاش شده است.

لیست محصولات گوشی های هوشمند Honor آینده مانند Honor 30 Max ، Honor 30i و Honor Play5 Lite (Vitality Edition) در JD.com مشاهده شد. به نظر می رسد که این تلفن های هوشمند به زودی در چین پوشش خواهند داد. در حالی که هنوز مشخصات Honor 30i و Play5 Lite مشخص نیست ، یک متخصص چینی مشخصات کلیدی X30 Max را به اشتراک گذاشته است.

این راهنما نشان داد که Honor X30 Max دارای صفحه نمایش 7.09 اینچی است. هنوز مشخص نیست که این گوشی دارای بریدگی قطره ای یا صفحه نمایش پانچ است. اطلاعات فاش شده قبلی ادعا می کردند که دستگاه از چیپست Dimensity 1100 استفاده می کند. با این حال ، اطلاعات جدید نشان می دهد که مجهز به چیپست Dimensity 900 خواهد بود.

شکل بزرگ این دستگاه به آن اجازه می دهد تا باتری 6000 میلی آمپر ساعتی را در خود جای دهد که احتمالاً از شارژ سریع 22.5 واتی پشتیبانی می کند. دوربین پشتی دستگاه با یک دوربین 64 مگاپیکسلی عنوان می شود. با این حال ، مشخص نیست که آیا این تلفن مجهز به سیستم سه گانه یا چهار دوربین در پشت است. جزئیات دیگر این گوشی هوشمند در دست بررسی است.

جشنواره خرید آنلاین Double Eleven در 11 نوامبر برگزار می شود. انتظار می رود تولیدکنندگان مختلف گوشی های هوشمند از جمله Honor دستگاه های جدید خود را برای فروش آینده معرفی کنند. از این رو ، احتمال می رود که Honor X30 Max تا پایان ماه جاری یا اوایل نوامبر در چین رسمی شود.

در اخبار مرتبط ، Honor رویداد راه اندازی را در 26 اکتبر در اروپا برگزار می کند. انتظار می رود که این گوشی شاهد ورود گوشی های Honor 50 و Honor 50 Lite باشد. این تلفن ها مجهز به خدمات تلفن همراه Google (GMS) خواهند بود. Honor 50 همان مدلی خواهد بود که چند ماه پیش در چین رونمایی شد. به نظر می رسد Honor 50 Lite یک نسخه تجاری جدید از Huawei Nova 8i است.

بیشتر بخوانید  گوشی هوشمند آنر 7X ، بهترین هدیه برای نوروز

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : آشکار شدن مشخصات گوشی آنر X30 Max

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *