آشکار شدن مشخصات کلیدی OnePlus 9RT

آشکار شدن مشخصات کلیدی OnePlus 9RT

شرکت وان پلاس بزودی گوشی هوشمند OnePlus 9RT را معرفی می کند. یک میان رده با طراحی بهبودیافته و مشخصات سخت افزاری بهتر نسبت به قبل. به تازگی برخی اطلاعات پیرامون این محصول وان پلاس فاش شد.

گفته می شود که OnePlus 9RT در 15 اکتبر وارد بازار می شود و اطلاعات فاش شده ادعا می کنند که دارای چیپست اسنپدراگون 870 خواهد بود. به نظر می رسد این شایعه اشتباه است، زیرا تلفن هوشمند OnePlus 9RT آینده، احتمالاً با چیپست Snapdragon 888 و 12 گیگابایت رم عرضه می شوند، پیشتر نیز در Geekbench با چنین مشخصه ای ظاهر شد.

ما مطمئن هستیم که این چیپست پرچمدار 2021 است، زیرا اسم رمز آن “lahaina” بوده، در حالی که Snapdragon 870 با نام “kona” همراه می شود. از لحاظ عملکرد، اعداد تک هسته ای و چند هسته ای نیز به Snapdragon 888 نزدیک تر هستند، که باعث می شود OnePlus 9 RT فقط یک به روز رسانی جزئی نسبت به OnePlus 9R باشد.

این شرکت تصمیم گرفت پرچمدار 9T/9T Pro را برای سال 2021 کنار بگذارد، احتمالاً به دلیل کمبود تراشه در صنعت است. OnePlus 9RT دارای یک دوربین 50 مگاپیکسلی با سنسور IMX766 سونی بوده، همان دوربین مورد استفاده در دو پرچمدار OnePlus 9 و سری Oppo Find X3.

به هر حال برای کسب جزئیات بیشتر باید منتظر ماند.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  انتشار تصویر تیزری گوشی OnePlus Ace 2V

نظرات در مورد : آشکار شدن مشخصات کلیدی OnePlus 9RT

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *