آشکار شدن طراحی گوشی Honor 60

آشکار شدن طراحی گوشی Honor 60

شرکت آنر قصد دارد سری گوشی های هوشمند Honor 60 را در تاریخ 1 دسامبر رونمایی کند و تاکنون هم اطلاعات بسیاری منتشر شد. پیش از رونمایی، سازنده چینی پوستری را برای تبلیغ منتشر کرده که طراحی عقب این دستگاه را فاش می کند.

در پوستر، مدل و بازیگر چینی، گونگ جون را می‌توان دید که Honor 60 را به دست دارد. پوسته آبی شیب‌دار عقب دستگاه با عناصر آسمان پرستاره احاطه شده است. در گوشه سمت چپ بالای آن یک محفظه دوربین بیضی شکل قرار دارد که دو حلقه دوربین با اندازه بزرگ را در خود جای داده است که شبیه یک دوربین کوچک در بین آنها به نظر می رسد. از این رو، به نظر رسیده که دستگاه می تواند به یک واحد دوربین سه گانه مجهز شود که با یک واحد فلاش LED همراه است.

آنر هنوز مشخصات سری آنر 60 را افشا نکرده است. گزارش‌های مربوط به این سری نشان می‌دهد که شامل سه مدل مانند Honor 60، Honor 60 Pro و Honor 60 SE خواهد شد. به نظر می رسد که این مدل ها با OPPO Reno 7، Reno7 Pro و Reno7 SE رقابت خواهند کرد که قرار است در 25 نوامبر رونمایی شوند.

آنر 60 و آنر 60 پرو احتمالا با پشتیبانی از شارژ سریع 66 واتی وارد بازار خواهند شد. از سوی دیگر، Honor 60 SE می تواند به شارژ سریع 40 واتی مجهز شود. امیدواریم که گزارش‌های جدیدتر اطلاعات بیشتری در مورد سری آنر 60 قبل از معرفی رسمی آن منتشر کند.

در اخبار مرتبط، گفته می شود که Honor در حال کار بر روی گوشی هوشمند Honor X30 است. گمان می رود این گوشی با مشخصاتی مانند صفحه نمایش حفره دار، تراشه اسنپدراگون 695 و دوربین سه گانه 48 مگاپیکسلی + 2 مگاپیکسلی + 2 مگاپیکسلی عرضه شود. همچنین شایعه شده است که این شرکت دو گوشی تاشو را در سه ماهه اول 2022 عرضه خواهد کرد.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : آشکار شدن طراحی گوشی Honor 60

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *