آشکار شدن آیفون 13 اپل در پایگاه های مخابراتی

شرکت اپل در نظر دارد بزودی نسل جدید آیفون را به عنوان آیفون 13 معرفی کند. اسمارتفونی که مشخصات کلیدی قابل توجهی داشته و با ویژگی های برجسته در آینده نزدیک از راه خواهد رسید.

چند ماه دیگر با راه اندازی تازه سازی بعدی آیفون فاصله نداریم که قرار است در ماه سپتامبر برگزار شود. اگرچه ما هنوز از مشخصات کامل آگاهی نداریم ، انتظار می رود که ارتقا up امسال به جای ریشه ای ، افزایشی باشد.

امروز ، مدل های ادعایی از انواع آیفون های آینده در پایگاه داده نظارتی اوراسیا مشاهده شده است.

همانطور که توسط Consomac در پرونده های نظارتی کمیسیون اقتصادی اوراسیا (EEC) مشاهده شده است (تصویر بالا) ، منابع شماره مدل A2628 ، A2630 ، A2634 ، A2635 ، A2640 ، A2643 و A2645 قابل مشاهده است. توجه به این نکته مهم است که هیچ یک از این شماره ها به نسخه های موجود آیفون تعلق ندارند ، احتمالاً نشان می دهد که این موارد مربوط به آیفون 13 آینده است.

چیز دیگری از پرونده قابل رمزگشایی نیست اما متن بیان می کند که این مدل ها در حال حاضر از سیستم عامل iOS 14 استفاده می کنند. با توجه به اینکه اپل iOS 15 را در کنفرانس WWDC 2021 فقط چند روز پیش اعلام کرد ، iOS 15 احتمالاً چنین اتفاقی نخواهد افتاد.

اگرچه هنوز لیست کامل مشخصات را نمی دانیم ، شایعاتی وجود دارد مبنی بر اینکه تازه سازی آیفون امسال از یک نمایشگر 120 هرتز همیشه روشن ، یک بریدگی کوچکتر ، محفظه بخار برای خنک سازی بهتر ، باتری های کوچکتر و گزینه ذخیره سازی بالا برخوردار است. به 1 ترابایت همچنین گمانه زنی هایی مبنی بر پشتیبانی سریعتر از 5G در چندین کشور وجود دارد. مطمئناً می دانیم وقتی اپل در ماه سپتامبر رسما از سخت افزار جدید خود رونمایی کرد ، چقدر همه این شایعات پنهان مانده است.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  ناچ‌بار آیفون 13؛ ماکت آیفون حاکی از اطلاعات مهمی است

نظرات در مورد : آشکار شدن آیفون 13 اپل در پایگاه های مخابراتی

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *